Femke

Superleuk om bij jullie een kinderfeestje te vieren! Zelfs met alle coronamaatregelen kan je op deze manier een leuk feestje houden. Aanrader!

Esther

Tijdens online reserveren toch een vraag. Deze is telefonisch vriendelijk beantwoord. Behulpzaam. Tijdens aankomst ook vriendelijk geholpen. Uitleg was goed. Klimbos was ook super. Kleine... Tijdens online reserveren toch een vraag. Deze is telefonisch vriendelijk beantwoord. Behulpzaam. Tijdens aankomst ook vriendelijk geholpen. Uitleg was goed. Klimbos was ook super. Kleine opmerking...ondanks dat wij het nog best druk vonden waardoor de 1,5 meter maatregel soms lastig werd heeft het personeel zich goed aan de regels gehouden. De kinderen hebben zich top vermaakt

Gast

Uitstekende aanschouwelijke uitleg van de instructrice. Waarbij nog wel een aandachtspuntje is dat je ook visueel duidelijk maakt wat juist wel en juist niet de bedoeling is (een van onze groep... Uitstekende aanschouwelijke uitleg van de instructrice. Waarbij nog wel een aandachtspuntje is dat je ook visueel duidelijk maakt wat juist wel en juist niet de bedoeling is (een van onze groep sprak niet heel goed Nederlands, dus moest het daarvan hebben). Bijzonder gewaardeerd hebben we de ontspannen omgang met covid-regels, zonder dat dit overigens afbreuk deed aan de naleving. We hebben heerlijk geklommen. Het was een fijn middagje uit.

Alex

Veilige locatie. Ook geschikt voor kleinere kinderen. Goede uitleg en begeleiding. Ruim opgezet. Zeker een aanrader.

Tom

Vriendelijk. Mooi parcours inclusief tarzanzwaai, bungyjump en vrije val. Mijn zoon en ik hebben genoten.

Wat een geweldig klim bos! Veel routes voor iedereen wel wat. Wel een druk bezochte plek maar erg leuk.

Groetjes

Wat een geweldige dag. Droog, de zon en het leukste klimmen. Wat een mooi park. Overal begeleiding. Top locatie. Mijn spieren voelde ik goed. Voor alle leeftijden en ook voor niet gevorderden.

Ineke

We hebben een heerlijke middag gehad in het Klimbos! Het kinderfeestje was, ondanks de beperkingen ivm Corona, zeer geslaagd! Bedankt!!