We werden door een enthousiast team ontvangen, die ons duidelijk uitleg gaf over het klimmen. De rest van de begeleiding was echt geweldig! We hebben genoten!

Wij hebben een heerlijk dagje uit gehad! Groeten, Familie Kirac

C.

Een fantastisch uitje. Ben er met mijn dochters geweest (7 en 9) en we hebben ons 3 uur in het juniorbos vermaakt. Alles veilig, mooi en zeer creatief en afwisselend. In een prachtig bos gelegen,... Een fantastisch uitje. Ben er met mijn dochters geweest (7 en 9) en we hebben ons 3 uur in het juniorbos vermaakt. Alles veilig, mooi en zeer creatief en afwisselend. In een prachtig bos gelegen, volop genoten van de natuur einde klimroutes. Het is geen goedkoop uitje maar je ziet wel waar het geld naartoe gaat, best een investering om zo’n klimbos te bouwen en te onderhouden. Ik vind het het geld meer dan waard.

Anja

De ontvangst was top; de uitleg erg duidelijk; toezicht goed. Heerlijk geklauterd!

Echt een fantastische ervaring. Goede instructies, veilig ondanks de risico's. Ik vond het het echt waard voor één keer maar kan het entree bedrag niet rijmen met bijvoorbeeld een zwembad, die veel... Echt een fantastische ervaring. Goede instructies, veilig ondanks de risico's. Ik vond het het echt waard voor één keer maar kan het entree bedrag niet rijmen met bijvoorbeeld een zwembad, die veel meer kosten moet maken. Dat weerhoud mij om snel een 2e keer te gaan.

Georg

Goede uitleg van medewerkers, verschillende circuits en ruim voldoende uitdaging om te klimmen! we hadden een leuke dag!

L.M.

Leuke ervaring! we werden goed geholpen en de uitleg was duidelijk.

Mandy

Was echt heel erg leuk .goede duidelijke uitleg en genoeg variaties met de routes 3 uur lang klimplezier . Volgend seizoen gaan we weer top dag gehad

Waaghalzen

Wij hebben met onze kleinkinderen van 12, 11 en 9 jaar een fantastische middag gehad. Zelfs voor ons , ouderen was het een erg leuk uitje. Het is spannend en uitdagend en je bent lekker buiten bezig.

Alles was even leuk! Super aardige mensen om je te helpen. De uitleg voor de les was heel duidelijk en uitgebreid. De plek is prachtig. Genoeg uitdaging voor iedereen. Hebben een top middag... Alles was even leuk! Super aardige mensen om je te helpen. De uitleg voor de les was heel duidelijk en uitgebreid. De plek is prachtig. Genoeg uitdaging voor iedereen. Hebben een top middag gehad.