Mw

Een mooi klimbos, leuke klimroutes en aardige mensen die een goede instructie geven.

Fantastisch Klimbos, enige punt van kritiek is dat degene die de uitleg geeft geen mondkapje draagt op het moment dat hij of zij binnen de 1,5 meter komt om je gordel te controleren. Men laat het nu... Fantastisch Klimbos, enige punt van kritiek is dat degene die de uitleg geeft geen mondkapje draagt op het moment dat hij of zij binnen de 1,5 meter komt om je gordel te controleren. Men laat het nu aan de klant om aan te geven of dit ok is en men evt van achter een spatscherm moet controleren. Als bedrijf moeten jullie hierin het voortouw nemen en zelf verantwoordelijkheid pakken vind ik.

Lekker geklommen. Groene en Blaine route zou iets spannender/hoger mogen..

Reijer

Leuke dag gehad in het Klimbos! Tip voor een vriendengroep of met een gezin. Voor alle leeftijd vanaf 7 jaar geschikt.

Herfstvakantie

Leuke middag met het hele gezin gehad. Goede uitleg en verschillende uitdagende klimroutes.

Martijn

Leuke parcours en veiligheid voorop. Onze kinderen (en wij als ouders stiekem ook) genieten iedere keer weer van het klimmen in dit Klimbos in Ruurlo. We komen hier nu al een aantal jaar (soms... Leuke parcours en veiligheid voorop. Onze kinderen (en wij als ouders stiekem ook) genieten iedere keer weer van het klimmen in dit Klimbos in Ruurlo. We komen hier nu al een aantal jaar (soms meerdere keren per jaar) met onze kinderen van nu 7 en 5. Vanaf het moment dat ze het groene lijntje konden vastgrijpen genieten ze iedere keer weer van de parcours (nu alleen nog de drie oranje parcours voor jonge kinderen). Het personeel is zeer vriendelijk en houdt oog op de veiligheid. Tot de volgende keer!

CLS

Materiaal goed en stevig onderhouden en geolied, heb wel eens anders meegemaakt ( stroeve knooppunten en hortende stotende tokkelbanen) . Zeer vriendelijk en deskundig personeel. Uitdagende routes,... Materiaal goed en stevig onderhouden en geolied, heb wel eens anders meegemaakt ( stroeve knooppunten en hortende stotende tokkelbanen) . Zeer vriendelijk en deskundig personeel. Uitdagende routes, zwart 5 spierballen was net iets teveel voor deze jongedame van 46?. Fijn park, prachtige omgeving, heerlijk uitje!

Dorien

Prachtige omgeving met uitdagende parcours en heel vriendelijke mensen!