casperdaan

Wat een geweldig klimpark! Verschillende parcoursen voor elk niveau en lange tokkelbanen. Zeer vriendelijk en oplettend personeel. Wij komen zeker terug!

An

We hebben al een paar klimparcoursen gedaan maar deze vonden we toch de beste! Met originele obstakels en veel verschillende moeilijkheidsgraden. Organisatie was eveneens top.

Steven

We hebben een super leuke middag gehad! De uitleg en begeleiding is goed. Toch zou ik degene die uitleg geeft bij het checken van de gordels een mondmasker laten dragen. Verder was het parcours... We hebben een super leuke middag gehad! De uitleg en begeleiding is goed. Toch zou ik degene die uitleg geeft bij het checken van de gordels een mondmasker laten dragen. Verder was het parcours lekker uitdagend en goed verzorgd.

Wij zijn tijdens de herfstvakantie met onze 2 kids gaan klimmen in jullie klimbos. Wat ons meteen opviel was de ruime opzet en de mooi omgeving. We kregen duidelijke uitleg en konden daarna lekker... Wij zijn tijdens de herfstvakantie met onze 2 kids gaan klimmen in jullie klimbos. Wat ons meteen opviel was de ruime opzet en de mooi omgeving. We kregen duidelijke uitleg en konden daarna lekker alles uitproberen. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam !! Heerlijk daagje gehad , lekker geklommen en getokkeld en ondanks de corona was alles top geregeld. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar !!

HB

Zoals altijd een prima uitje. Wat mij wel enorm verbaasde, was dat de instructeurs geen mondkapje droegen. Terwijl zij bij het checken van de gordels heel dichtbij komen. Toen ik hen daarop... Zoals altijd een prima uitje. Wat mij wel enorm verbaasde, was dat de instructeurs geen mondkapje droegen. Terwijl zij bij het checken van de gordels heel dichtbij komen. Toen ik hen daarop attendeerde en vroeg waarom zij geen mondkapje dragen kreeg ik als antwoord: "Het is belangrijker dat een deelnemer straks niet valt, dan het besmettingsgevaar. Bovendien laat ik mij iedere drie dagen testen. Hoe het zit met mijn collega's weet ik niet." Ik wilde het feestje van mijn zoon niet verpesten, maar ik zal in Coronatijd niet meer terugkeren naar Klimbos Gooi en Eemland.

Aanrader met kids v.a. 8 jaar! Goede begeleiding, leuk parcours (gehele klimbos, niet enkel oranje voor de kleinste kids).

Allemaal goed geregeld leuk personeel goede uitleg.

Altijd vriendelijke mensen. Elke keer veel zun in om terug te komen.

Behulpzame leiding en ontzettend leuk om te doen. En niet alleen voor de kinderen!

A.

Beste klimpark van Nederland. Veilig, uitdagend en goed onderhouden. Vriendelijke en kundige medewerkers. Ook voor junior klimmers veel leuke mogelijkheden!