Ingeborg

De dames en heren van het Klimbos "de Brabantse wal" hebben het super goed gedaan! Duidelijke instructies, spreken mensen aan op veiligheid tijdens het klimmen en houden je met een schuin oogje in... De dames en heren van het Klimbos "de Brabantse wal" hebben het super goed gedaan! Duidelijke instructies, spreken mensen aan op veiligheid tijdens het klimmen en houden je met een schuin oogje in de gaten. Top! Het is ook nog eens een goed corona proof uitje

R.

De kinderen en ik hebben ontzettend genoten van het klimbos! De instructie was goed en duidelijk, en daarna konden we zelf aan de slag. Heerlijk, nogmaals bedankt.

De kinderen vinden dit uitje echt super! De meiden zijn rond de 11 jaar. Voor ons als begeleiding konden we door de coronamaatregelen niet even binnen een bakje koffie doen, dan wordt het na een... De kinderen vinden dit uitje echt super! De meiden zijn rond de 11 jaar. Voor ons als begeleiding konden we door de coronamaatregelen niet even binnen een bakje koffie doen, dan wordt het na een paar uurtjes wel wat fris rond deze herfst tijd.

Christa

Duidelijke instructie. Er wordt goed in de gaten gehouden of er bij de start van een parcour geen mensen onderaan de trap staan en anders wordt dat netjes iets over gezet In de coronatijd mag er... Duidelijke instructie. Er wordt goed in de gaten gehouden of er bij de start van een parcour geen mensen onderaan de trap staan en anders wordt dat netjes iets over gezet In de coronatijd mag er maar 1 persoon op een plateau staan, of maximaal 3 uit 1 gezin. Dat mag wat meer op toegezien worden. Vooral in de middag als het aanzienlijk drukker wordt. Verder alleen maar lof voor jullie.

Nadine

Een geweldige dag gehad! Coronaproof en lekker sportief en gezond in de buitenlucht. Heel erg veilig en goede uitleg. Top!

Erg leuk klimbos waar je uren plezier hebt. Goed onderhouden en prima instructie.

Mw.

Erg leuk uitje voor wat oudere kinderen en volwassenen in een prachtige omgeving. Goede instructie bij aankomst en tijdens het klimmen zelf komen ze ook geregeld langs om eventueel wat aanwijzingen... Erg leuk uitje voor wat oudere kinderen en volwassenen in een prachtige omgeving. Goede instructie bij aankomst en tijdens het klimmen zelf komen ze ook geregeld langs om eventueel wat aanwijzingen te geven. Echte aanrader!

Harry,

Fantastisch spannende middag (weer) lekker in de buitenlucht! Het blijft leuk en veilig in deze Corona tijd

Joost

Fantastische middag gehad met ons gezin. Heerlijk avontuur!