Dhr.

Fijn klimbos, goede begeleiding, erg aardige mensen. Kortom aanrader

David

Gemotiveerd en kundige instructeurs. Afwisselende en uitdagende trails. Wij komen snel weer terug.

Gevarieerd parcours Goede instructies Aardige lui Aanrader voor jong en oud!

Domi

Geweldig buiten uitje voor kinderen en volwassenen

Marika

Geweldig klimbos! We hebben ons constant veilig gevoeld en veel plezier gehad! Echt een aanrader voor een ochtend of middag uit. Het is wel echt een sportief uitje. Ondanks dat ik enorm genoten heb,... Geweldig klimbos! We hebben ons constant veilig gevoeld en veel plezier gehad! Echt een aanrader voor een ochtend of middag uit. Het is wel echt een sportief uitje. Ondanks dat ik enorm genoten heb, had ik de volgende dag flink spierpijn! ;)

Geweldig! Veel plezier gehad, aardig personeel

Gistermiddag een hele leuke middag gehad met de kinderen van 11 en 13 jaar. Alle routes zijn goed te doen op deze leeftijd. De uitleg is helder en daarna kun je lekker los. Een ideaal uitje in deze... Gistermiddag een hele leuke middag gehad met de kinderen van 11 en 13 jaar. Alle routes zijn goed te doen op deze leeftijd. De uitleg is helder en daarna kun je lekker los. Een ideaal uitje in deze Coronatijden.

Ingrid

Goed klimsysteem! Als je vast zit, zit je vast. Je kan niet terug. Dat kan wel spannend zijn.. al zullen ze je vast wel komen helpen, denken wij.