Goede instructie , veel verschillende parcourse, veel plezier gehad met mijn zoontje van 6 jaar. Maar als hij 15 was, was het ook leuk geweest!

Goede uitleg aan t begin. Leuke parcoursen. Zou wel leuk zijn als er nog een tussen parcours komt van 10 meter ofzo of nog een van 8 voor degene voor wie 16 meter toch echt te hoog vind. Maar je... Goede uitleg aan t begin. Leuke parcoursen. Zou wel leuk zijn als er nog een tussen parcours komt van 10 meter ofzo of nog een van 8 voor degene voor wie 16 meter toch echt te hoog vind. Maar je kunt je lekker bezig houden samen met de kinderen. Ook nog plek om even wat te eten en te drinken. Super!

begeleidend

Goede uitleg en veiligheidscheck misschien iets meer begeleiding rondlopen in bos om op klimmers te letten en dat je via de paden bij alle tracks kunt komen En graag betere koffie:)

Indy

Goeie service en en begeleiding ook heel fijn. Vriendelijk en behulpzaam

Leah

Heel leuk en goed georganiseerd klimbos met veel verschillende uitdagingsniveaus.

Janiel

Heerlijk dat deze activiteit in de Corona tijd mag doorgaan. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Klimbanen worden regelmatig aangepast en verbeterd dus het is nooit saai.

Birgit

Heerlijk genoten met mijn zoontje van 6 jaar. Ondanks dat we pas einde van de middag konden starten, hadden we voldoende tijd om de 3 junior parcourtjes 2x te doen! En zelfs tegen het einde bijna... Heerlijk genoten met mijn zoontje van 6 jaar. Ondanks dat we pas einde van de middag konden starten, hadden we voldoende tijd om de 3 junior parcourtjes 2x te doen! En zelfs tegen het einde bijna het klimbos voor ons tweeeen!

Heerlijk! Relaxed, duidelijke instructies en geweldige routes! Een aanrader.

Angela

Heerlijke ochtend met het gezin! We hebben er allemaal van genoten, zowel de jongste tm de oudste..echt even offline, wat spanning en avontuur!