Liesbeth

Heerlijk actief kinderfeestje gehad

Wat super om te lezen! ๐Ÿฅณ

Liza De zoeten

Erg leuk voor jong en oud! Misschien alleen iets meer begeleiding voor de kleinere deelnemers boven en niet vanaf de grond! Nog best lastig om de haak overal overheen te krijgen. Je moet nu echt als... Erg leuk voor jong en oud! Misschien alleen iets meer begeleiding voor de kleinere deelnemers boven en niet vanaf de grond! Nog best lastig om de haak overal overheen te krijgen. Je moet nu echt als ouder mee en als je met een groepje bent kan je niet iedereen helpen.

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je reactie! We zien grote verschillen tussen de kinderen qua hoeveelheid begeleiding die er nodig is. We kiezen er ook voor om zo veel mogelijk vanaf de grond te coachen, zodat het... Bedankt voor je reactie! We zien grote verschillen tussen de kinderen qua hoeveelheid begeleiding die er nodig is. We kiezen er ook voor om zo veel mogelijk vanaf de grond te coachen, zodat het zelfvertrouwen van de kids ook steeds verder groeit.

Eline Liebreks

Geweldige middag gehad in het klimbos. Fysiek en mentaal uitgedaagd. De opbouw van steeds zwaardere parcours is leuk en afgewisseld met een ontspannen tokkelbaan perfect!

Bedankt voor de mooie woorden! ๐Ÿ™

Goor

Super gaaf....en vriendelijk personeel

Bedankt! โ˜บ๏ธ

Was super gaaf. Leuke ervaring!! Samen met kleinzoon.

๐Ÿ‘

Goed onderhouden klimpark, parcouren zien er tip top uit, heerlijk uitje bij goed weer om te genieten van de buitenlucht

Wat heerlijk om te lezen! ๐Ÿ˜Š

Mooi klimbos

๐Ÿ‘

Vriendelijk personeel, nieuwe routes, mooi onderhouden

๐Ÿ‘

Duidelijke instructie, rustig, klim onderdelen wel vaak net iets te lastig

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt voor je feedback! Hoe vaker je klimt, hoe gemakkelijker het je af gaat! ๐Ÿ˜‰