Kinderen hebben het naar de zin gehad fijn dat ze gewoon hun eigen ding kunne doen! Goeie service ook aan de telefoon en de medewerkers bij het bos!

Femke

Lekker spannend en leuk uitje voor moeder en kind. Dit gaan we zeker vaker doen

Leuk dagje uit gehad. Duidelijke instructies. Veilig gevoel tijdens het klimmen doordat je constant vast zit aan de baan.

Marleen

Leuk en we komen zeker nog een keer terug. Nu geweest met onze 8-jarige en 6 jarige jongens. Enkel de oranje route gedaan en zelfs dit was meer dan speelplezier genoeg. We hebben zelf mee geklommen,... Leuk en we komen zeker nog een keer terug. Nu geweest met onze 8-jarige en 6 jarige jongens. Enkel de oranje route gedaan en zelfs dit was meer dan speelplezier genoeg. We hebben zelf mee geklommen, dat maakte het extra leuk. Dat je ook als ouder ervaart dat sommige stukjes best pittig zijn. Zodra die van 4 jaar ook mag, komen we weer.

Leuk klimbis voor jong en oud in een prachtige omgeving. Goede uitleg.

Wouter

Leuk Klimbos mooie parcours echt zeer de moeite waard. Wel vreemd dat de begeleiders geen mondkapjes dragen tijdens de instructie / controle van het klimtuig.

S.

Leuk klimbos vol uitdagingen voor groot en klein.....

Eva

Leuk uitje in Corona tijd! Lekker buiten, niet te druk (je moet reserveren) en goede begeleiding. Aanrader!