Meerdere malen geweest met de kinderen (10 tm 16), blijft leuk! Goede begeleiding, genoeg uitdaging, kortom leuk om te doen. Soms is het even wachten op voorgangers, dat is het enige 'nadeel' dat ik... Meerdere malen geweest met de kinderen (10 tm 16), blijft leuk! Goede begeleiding, genoeg uitdaging, kortom leuk om te doen. Soms is het even wachten op voorgangers, dat is het enige 'nadeel' dat ik kan bedenken.

Ruud

Met mijn kleinzoon naar het Klimbos in Lage Vuursche geweest. Enthousiast, kundig en vriendelijk personeel maakte ons wegwijs en hielp ons bij onze eerste klimactiviteiten. Hiermee hadden we een... Met mijn kleinzoon naar het Klimbos in Lage Vuursche geweest. Enthousiast, kundig en vriendelijk personeel maakte ons wegwijs en hielp ons bij onze eerste klimactiviteiten. Hiermee hadden we een solide en veilige basis om zelfstandig verder te klimmen. Er is slechts 1 klein verbeterpunt wat ik onder de aandacht zou willen brengen en dat is de bewegwijzering naar het Klimbos toe. Zonder navigatiesysteem en onbekend in de regio heeft het mij nogal wat moeite gekost om op tijd op de plaats van bestemming te komen. Ondanks dit minpuntje vonden wij het bezoek toch zeer de moeite waard.

Mijn dochter (10 jaar) heeft een super leuke dag gehad bij eht klimbos! Echte aanrader

Irene

Mooi Klimbos waar onze tieners genoten hebben. Goede uitleg, vriendelijk personeel, mooi gelegen, veel afwisselende routes. Je kunt je er makkelijk 3,5 uur vermaken.

Mooi klimbos. Met uitdagingen op ieder niveau. Iets meer “diepgang” in de uitleg en het verloop van de “dag” was welkom geweest. Maar zeker 4 sterren!

Johan

Mooi klimpark. Wat meer toezicht en jeugd aanspreken op springen op de toestellen zou prettig zijn. Meer papieren handdoekjes zou prettig zijn nu was deze rond 15:00 leeg zonder bijgevuld te... Mooi klimpark. Wat meer toezicht en jeugd aanspreken op springen op de toestellen zou prettig zijn. Meer papieren handdoekjes zou prettig zijn nu was deze rond 15:00 leeg zonder bijgevuld te worden. Verder goed ontvangst en uitleg van het personeel en nam iedereen de tijd.

Mooi uitgebreid park. Vriendelijk personeel. Top!

Sandra

Mooie locatie en leuke uitdagende routes. Ook voor de kleintjes. Mijn jongste heeft een reikhoogte van net 1,30 meter. De meeste ‘banen’ waarop hij mag bieden geen uitdaging voor hem. Maar hier... Mooie locatie en leuke uitdagende routes. Ook voor de kleintjes. Mijn jongste heeft een reikhoogte van net 1,30 meter. De meeste ‘banen’ waarop hij mag bieden geen uitdaging voor hem. Maar hier waren zelfs twee fantastische routes! (Derde in onderhoud).

Frederik

Mooie locatie, goed onderhouden en top uitleg en ondersteuning. Het was een leuke ervaring en hebben genoten van de actie op de verschillende parcours.