Anoniemtjes

Ondanks de strengere corona regels hebben 3 meiden een top dag gehad

maaike

Ontzettend goed om hier als gezin naar toe te gaan. Je leert elkaar op een andere manier kennen. Bepaalde sterke en zwakke kanten komen aan het licht. Je kunt elkaar helpen te leren doorzetten,... Ontzettend goed om hier als gezin naar toe te gaan. Je leert elkaar op een andere manier kennen. Bepaalde sterke en zwakke kanten komen aan het licht. Je kunt elkaar helpen te leren doorzetten, overwinnen van angst etc.

Onze zoon van 8 viel op enig moment van een hoge schommel. Er werd niet gelijk geholpen. Hierdoor moest hij het zelf oplossen. Dit lukte samen met andere kinderen en dit was hierdoor echt een... Onze zoon van 8 viel op enig moment van een hoge schommel. Er werd niet gelijk geholpen. Hierdoor moest hij het zelf oplossen. Dit lukte samen met andere kinderen en dit was hierdoor echt een leerzaam moment.

Tim

Oranje parcours is goed te doen voor de kinderen (vanaf 8 jaar) en de volwassen parcours is van makkelijk tot zeer pittig (zwart). Leuke begeleiding ook!

Prachtig bos, prachtige plek, netjes zonder afval, tafels om ook even te zitten en iets te eten drinken, iedereen op afstand lekker bezig- leuke begeleiders - na klimmen goed handen wassen!

Martine

Prachtig klim bos, goede instructie, aardig personeel

Hans

Prima begeleiding en leuke parcoursen, kinderen hebben een topmiddag gehad.

Prima ontvangst door enthousiaste mensen, lekker actief buiten zijn. Bijkomend voordeel van de coronatijd: beperkt aantal mensen en daardoor nergens wachten! Wij en de kinderen hebben genoten.