Sandra

Prima uitleg, begeleiding en afwisseling in de moeilijkheidsgraad van de routes. Een ochtend met flinke regen, maar dat stond de activiteiten niet in de weg. een kleine tip: een afdakje bij het... Prima uitleg, begeleiding en afwisseling in de moeilijkheidsgraad van de routes. Een ochtend met flinke regen, maar dat stond de activiteiten niet in de weg. een kleine tip: een afdakje bij het aanmeldpunt was fijn geweest..... Verder: dank !!

Samen met mijn kleinzoon van 10 geweest. Heerlijke middag gehad. Mijn kleinzoon klom, ik was de fotograaf.

Mw.

Spannende onderdelen! Bungee en vrije val zijn erg tof. Veel te kiezen voor alle niveaus! Begeleiding is zichtbaar aanwezig en kijkt ook of iedereen zich redt tijdens het klimmen. Tuigjes worden... Spannende onderdelen! Bungee en vrije val zijn erg tof. Veel te kiezen voor alle niveaus! Begeleiding is zichtbaar aanwezig en kijkt ook of iedereen zich redt tijdens het klimmen. Tuigjes worden regelmatig gecheckt. Misschien heeft niet iedereen hier behoefte aan, maar ik vind het prettig te zien dat er veel aandacht is voor de veiligheid. Gave dag gehad. Ik kom graag weer terug.

Esther

Super klimbos! Prachtig gelegen, vriendelijke mensen en leuke routes. Echt een topmiddag gehad. Wel heel jammer dat we vanwege de lengte van de jongste alleen oranje routes konden doen. 1 van de 3... Super klimbos! Prachtig gelegen, vriendelijke mensen en leuke routes. Echt een topmiddag gehad. Wel heel jammer dat we vanwege de lengte van de jongste alleen oranje routes konden doen. 1 van de 3 routes was gesloten en toch hebben we wel de volle prijs betaald. Dat had netter gekund vind ik. Verder absoluut een aanrader.

jessica

Super leuk en veilig en een heerlijke omgeving !!!

Super leuk klimbos en hele professionele begeleiding!