Marloes

Tijdens de herfst vakantie met 4 pers gegaan. Goed geregeld, duidelijke uitleg en zeer vriendelijk personeel. We hebben een superleuk dag gehad!!

Margriet

Verschillende keren mijn kleinkinderen getrakteerd en ze meegenomen naar het klimbos in Ruurlo. Was altijd een succes! De kinderen genoten van dat klauteren. Door vriendelijk personeel werd goede... Verschillende keren mijn kleinkinderen getrakteerd en ze meegenomen naar het klimbos in Ruurlo. Was altijd een succes! De kinderen genoten van dat klauteren. Door vriendelijk personeel werd goede uitleg gegeven, zodat ze zich veilig door de bomen konden begeven. Het is prachtig en avontuurlijk aangelegd en ook voor oma's een mooie plek om over de paden te wandelen met de ogen gericht op de kleinkinderen.

HRDS

Voor alle leeftijden leuk! Lekker buiten actief bezig zijn in een mooi bosrijk gebied. Goede instructie van te voren en regels om veilig te klimmen!

marielle

Vriendelijke ontvangst! Goede uitleg over de parkoersen en veiligheidsharnas. Het personeel komt zeer deskundig over.

Eric

Was een zeer fijn dagje weg met het gezin, prima begeleiding en service. Top , bedankt voor het slagen van deze geweldige dag