Anoniems

Wat een geweldig ultime oer-gevoel wanneer je op veilige wijze (met adrenaline) van boom tot boom glijdt en klimt !

Arno

Wat een leuke dag uit voor het hele gezin! Vriendelijk personeel en heel veel klimplezier. Top!

Wauw, te gek! Goede begeleiding en toffe klimroutes. Mijn zoontje (6 jaar) en ik klommen voor het eerst. Wat hebben we het leuk gehad! Echt een aanrader voor mensen die graag actief bezig zijn in de... Wauw, te gek! Goede begeleiding en toffe klimroutes. Mijn zoontje (6 jaar) en ik klommen voor het eerst. Wat hebben we het leuk gehad! Echt een aanrader voor mensen die graag actief bezig zijn in de buitenlucht.

We hebben een hele leuke middag gehad met een uitdagend parcours.

Astrid

We hebben het super leuk gehad? Er was 1 juniorpad afgesloten ivm werkzaamheden. Maar daarvoor mochten we een keer het groene pad nemen. Super geregeld, ook afstand houden ging prima

Joris

We hebben ons enorm vermaakt als gezin , echt genoten. We komen snel weer terug!

Wij hebben een erg sportieve dag gehad! De COVID-19 maatregelen werden prima nageleefd. Erg prettig en zeker een aanrader!

A.

Wij zijn met onze kleinzoons bij jullie geweest. In een woord een geweldige middag gehad. Dat we ook koffie en fris konden kopen stelden we zeker op prijs. Voor herhaling vatbaar.