Ze doen het goed en doen hun best. Ben al 2x geweest met mijn dochter. We komen weer!! Groeten Schuitema

NvH

Zelfs op n regenachtige dag een top locatie om 10 jarige jongens de fag van hun leven te bezorgen. Alles erg goed uitgelegd en daardoir veilig. Grote tent waar de begeleiders kunnen schuilen voor... Zelfs op n regenachtige dag een top locatie om 10 jarige jongens de fag van hun leven te bezorgen. Alles erg goed uitgelegd en daardoir veilig. Grote tent waar de begeleiders kunnen schuilen voor regen en zon.

Ondanks de regen heerlijk geklommen. Er waren poncho's te koop. Dit was erg prettig, alleen helaas kwamen we daar wat laat achter. Misschien tip : eerder aanbieden. Verder heel prettige en... Ondanks de regen heerlijk geklommen. Er waren poncho's te koop. Dit was erg prettig, alleen helaas kwamen we daar wat laat achter. Misschien tip : eerder aanbieden. Verder heel prettige en professionele begeleiding! Zeker een aanrader.

Erg leuk Klimbos met verschillende routes. Ook de kinderroutes waren voor volwassenen zeker niet saai. Enige minpuntje is de vriendelijkheid en enthousiasme van het personeel. Dat had wat beter... Erg leuk Klimbos met verschillende routes. Ook de kinderroutes waren voor volwassenen zeker niet saai. Enige minpuntje is de vriendelijkheid en enthousiasme van het personeel. Dat had wat beter gekund.

Femke

Supertof klimbos. Gevarieerd, uitdagend, spannend, het gaat net even wat verder dan het gemiddelde klimbos. Goed gedaan!

Mooi klimbos. Alleen de instructie duurde erg lang. Helemaal omdat we regelmatig klimmen en dat hadden aangegeven. Maar verder helemaal top.

Pablo

Prima, alles duidelijk, goed onderhouden en schoon.

Super leuk park voor jong en oud. Zeker met COVID-19 goed geregeld allemaal.