An

Alles goed geregeld zodat 1.5 meter afstand houden mogelijk is. Prima instructie vooraf, tijdens klimmen regelmatig personeel langs zien lopen om te helpen als dat nodig mocht zijn en kinderen... Alles goed geregeld zodat 1.5 meter afstand houden mogelijk is. Prima instructie vooraf, tijdens klimmen regelmatig personeel langs zien lopen om te helpen als dat nodig mocht zijn en kinderen worden vriendelijk benaderd. Mooi aangelegde, goed onderhouden en schoon park. Zelfs voor de allerhoogsten drie klimparcourtjes om uit te kiezen.

Cora

Goede uitleg! Terrein ziet er prachtig en schoon uit. Erg leuk (en spannend) uitje voor kinderen en volwassenen.

L.

Heerlijk geklommen, onze kinderen van 9,13 en 16 jaar vonden het ook fantastisch! zelfs onze dochter van 9 kon het grote parcours best goed doen, het was een mooie uitdaging. De uitleg van de... Heerlijk geklommen, onze kinderen van 9,13 en 16 jaar vonden het ook fantastisch! zelfs onze dochter van 9 kon het grote parcours best goed doen, het was een mooie uitdaging. De uitleg van de begeleider was duidelijk en genoeg. Ook waren ze bereid te helpen wanneer nodig.4 Anders had ik graag 5 sterren gegeven, maar gezien het ouderwetse en onfrisse toiletgebouw geef ik 1 ster minder.

Marilou

Lekker in de frisse buitenlucht, klim uitdagingen voor alle niveaus

Remko

Mooi routes, ze helpen als het niet lukt en zijn heel vriendelijk.