Het was een heel fijn uitje. Lekker actief buiten zijn, goede uitleg, goede veiligheid. Voor de langere routes zou het fijn kunnen zijn als je de route halverwege kan verlaten. Zeker voor... Het was een heel fijn uitje. Lekker actief buiten zijn, goede uitleg, goede veiligheid. Voor de langere routes zou het fijn kunnen zijn als je de route halverwege kan verlaten. Zeker voor mensen die het spannend vinden kan het fijn zijn om niet de hele route af te hoeven maken. Voor mij zou het de drempel verlagen om mijn grenzen net iets verder te verleggen.

Kirsti

Het was een leuk park maar er hadden een paar meer uitdagende dingen mogen zijn.

Het was een zeer leuk klimbos met voldoende uitdaging.

Berlinda

Het was voor mij de 1ste keer,ik ben 65 jaar! Samen met mijn zoon en 2 kleindochters, van 6 en 8 jaar we hebben genoten. We hebben de oranje parcours 1 en 2 gedaan sommige stukken waren best... Het was voor mij de 1ste keer,ik ben 65 jaar! Samen met mijn zoon en 2 kleindochters, van 6 en 8 jaar we hebben genoten. We hebben de oranje parcours 1 en 2 gedaan sommige stukken waren best pittig. De beveiliging met de haken is super, al bij al een leuke dag gehad. .

Dynoucha

Ik heb een super leuke middag met mijn dochtertje gehad! Het heeft een perfecte ligging! Zeer klantvriendelijk en het is zeker voor herhaling vatbaar!

Leuk klimbos. Voldoende uitdaging. Mag wel iets meer afwisseling

Klant

Leuk uitje voor de klim en klauteraars, uitstekend begeleid.

Gabriela

Leuke dag gehad, met uren vermaak. Ook al waren we de enige volwassenen zonder kinderen ;).