Marian

Leuke middag gehad en veel ruimte in de buitenlucht. Professionele betrokken medewerkers.

Leuke middag gehad, voor alle niveaus wat wils. Vriendelijk personeel met goede uitleg.

Gerard

Leuke middag vertier gehad met twee kinderen (7 en 10). Prettig dat hier de verschillende routes een eigen startpunt hebben zodat het lekker doorstroomt.

Marty

Met kleinzoon genoten van het klimbos. Voor alle leeftijden leuk om te doen!

I.

Mijn dochters (6 en 9) vonden het zelfs leuker dan avonturenpark Hellendoorn eerder die week! Leuke en vriendelijke mensen en echt een heel leuk uitje voor ons allemaal.

Marrit

Mooi aangelegd park, verschillende parcoursen, vriendelijk personeel

Mooi en uitdagend klimbos. Instructie vooraf is prima. Leuke routes en de vrije val blijft spannend

Mooie en uitdagende parcours, goede instructie. Mooie ochtend gehad

kloos

Na aanmelding leuke herinneringsmail ontvangen met instructie over de omleiding, extra wandelminuten naar het Klimbos. Helaas was de blauwe route in onderhoud. Het zou leuk zijn geweest wanneer we... Na aanmelding leuke herinneringsmail ontvangen met instructie over de omleiding, extra wandelminuten naar het Klimbos. Helaas was de blauwe route in onderhoud. Het zou leuk zijn geweest wanneer we een kortingsbon hadden gekregen voor een volgende keer. Goede instructie, duidelijk, krachtig. Goede sfeer, gemoedelijk, warm ondanks de regen. Geslaagde middag.