Ontzettend leuke middag en het geld helemaal waard! Op sommige routes was het moeilijker afstand houden, omdat in het klimbos zelf de klimmers niet worden gedoseerd.

Prachtig gelegen in het bos/park, er wordt duidelijk uitleg gegeven, en veel aandacht voor veiligheid. Hebben ons hier goed vermaakt met 2 tieners.

mc

Prachtig klimbos. Leuke routes, die ook goed te doen zijn voor kinderen. Niet te druk, dus niet veel wachten op anderen.

Arjan

Prachtig klimpark met superhoge parcoursen en heel aardige medewerkers!

Prachtig locatie, helder uitleg, alle klimroutes goed onderhoud, een heel leuke dag gehad met mijn twee jongens!

Ray

Prima uitje in deze tijd. Lekker buiten. Veilige manier van zekeren. De koffie mag wel iets (veel) beter. En de uitgifte van de tosti's iets sneller maar dat kan ook een moment opname zijn. Voor de... Prima uitje in deze tijd. Lekker buiten. Veilige manier van zekeren. De koffie mag wel iets (veel) beter. En de uitgifte van de tosti's iets sneller maar dat kan ook een moment opname zijn. Voor de rest nog steeds een prima ochtend/middag gehad.

Linda

Super begeleiding en de COVID maatregelen goed op orde We hebben een hele leuke middag gehad!

Anoniem-xoxo

Super leuk bos, gezellige middag gehad met mijn vrienden. Zeker voor herhaling vatbaar. Leuke en uitdagende routes.

Lonneke

Super leuk dagje weg! Niet alleen voor kinderen, ook voor jongeren & volwassenen.