Frank

We hadden mazzel met het weer en gelukkig was het ook niet druk in het bos. Mede daardoor hebben wij een fantastische middag gehad, met veel lol en avontuur. Ondanks dat ik niet helemaal vrij ben... We hadden mazzel met het weer en gelukkig was het ook niet druk in het bos. Mede daardoor hebben wij een fantastische middag gehad, met veel lol en avontuur. Ondanks dat ik niet helemaal vrij ben van hoogtevrees vond ik het niet eng op op 18 meter op een kabel tussen twee bomen te lopen en dat had alles te maken met het vertrouwen wekkende zekeringssysteem. Enige twijfel heb ik echter wel bij de corona-proofheid van het hele klimbos. Je maakt toch allemaal gebruik van dezelfde routes, trappen, ladders en kabels. Volgens mij zou het een goed idee zijn om aan het begin van elke route een desinfectiepomp neer te zetten met het dringende verzoek of beter nog de verplichting om daar ook allemaal gebruik van te maken.

We hebben het heel leuk gehad. We waren met allemaal volwassen mensen en dikke lol gehad. Echt een aanrader.

Bobby

We hebben ons geweldig vermaakt ?? goeie begeleiding en uitleg, komen zeker nog een keer langs. Het was de trip vanuit Groningen dubbel en dwars waard!!!

Matthijs

Wij hebben erg genoten van het klimbos. Uitdagende parcours, afwisselende onderdelen. Alleen jammer dat we bij verschillende parcours heel lang moesten wachten (op 10 meter hoogte) omdat kleine... Wij hebben erg genoten van het klimbos. Uitdagende parcours, afwisselende onderdelen. Alleen jammer dat we bij verschillende parcours heel lang moesten wachten (op 10 meter hoogte) omdat kleine kinderen verderop in het parcours moeilijk verder konden en alle andere klimmers ophielden.

Zo’n leuke middag met de kinderen gehad. Angsten overwonnen!

Dominique

Goede begeleiding, ontzettend naar ons zin gehad. Veel keuzemogelijkheden, en dezelfde baan nog een keer doen is ook niet erg omdat ze uit zoveel verschillende onderdelen bestaan.

Anoniemlv

De uitleg wordt door een te jong iemand gedaan die zelf (bijna) geen ervaring met klimmen heeft, tevens mag je niet roken in het klimbos

Goede kundige en vriendelijke leiding. Klimbos met genoeg variatie en uitdaging. Goede materialen. Mooie tent bij de ingang om even lekker bij te komen.

Meester

Groep 8 activiteit Wij hebben een hele leuke middag gehad in het klimbos tijdens ons groep 8 kamp. De instructies waren duidelijk, het personeel vriendelijk en het klimbos uitdagend!