Heel leuk gehad. Enthousiaste instructeurs. Enige minpunt was dat wij als volwassenen tussen de kinderfeestjes stonden. De kinderen namen erg veel tijd in beslag die van het klimmen afging. Wellicht... Heel leuk gehad. Enthousiaste instructeurs. Enige minpunt was dat wij als volwassenen tussen de kinderfeestjes stonden. De kinderen namen erg veel tijd in beslag die van het klimmen afging. Wellicht apart doen volgende keer. Verder geen tips, alleen tops!

Met 1 woord geweldig! Genoeg uitdaging, genoeg uitleg & genoeg vrijheid! We hebben genoten!

Vivian

Prachtige locatie, geweldig uitdagende klimroutes, vriendelijk personeel, duidelijke uitleg en een veilig gevoel bij het zekeringssysteem.

Kel

Weer een geweldig uitje. En heerlijk geklommen met het kinderfeestje van mn dochter

Bardy

De begeleiding en uitleg waren duidelijk. Ik begreep alleen niet helemaal waarom we een kwartier voor aanvang aanwezig moesten zijn. De uitleg e.d. begon pas op de afgesproken tijd. Het klimbos is... De begeleiding en uitleg waren duidelijk. Ik begreep alleen niet helemaal waarom we een kwartier voor aanvang aanwezig moesten zijn. De uitleg e.d. begon pas op de afgesproken tijd. Het klimbos is verder mooi angelegd en er is voor iedereen genoeg uitdaging.

Jenny

De jongens hebben zich 3,5uur prima vermaakt met het klimmen! Fijn dat de routes langzaam opbouwen in moeilijkheid en hoogte. Zo is er voor elk kind een geschikte baan.