Annick

Leuk klimbos, goeie begeleiding en ruime horeca. Top!

Leuke en diverse parcours, voor elk niveau zit er wat bij. Goede begeleiding. Wel jammer dat je 8,80 moet betalen voor het parkeren.

DW

Mooi, groot terrein en de kinderen vonden het fantastisch

Mevrouw

Parcoursen goed geregeld. Alles netjes en duidelijk. We komen zeker terug.

ouder

Personeel is heel vriendelijk, goede uitleg voor het klimmen. Enig minpuntje is dat er niet gelet word op het aantal mensen wat mee komt die niet gaan klimmen. Hierdoor is het in deze corona tijd op... Personeel is heel vriendelijk, goede uitleg voor het klimmen. Enig minpuntje is dat er niet gelet word op het aantal mensen wat mee komt die niet gaan klimmen. Hierdoor is het in deze corona tijd op een gegeven moment heel druk, en kan je nergens meer zitten.( en zeker als het regent wil iedereen schuilen) Ook al ben je buiten, afstand houden is in deze tijd toch wel heel belangrijk. Desondanks heeft onze dochter een super feestje gehad, met een leuke foto als aandenken. We zullen zeker terug komen.

Prettige sfeer. Kunnen goed overweg met een grote groep (80 kinderen). Hele leuke en avontuurlijke dag geweest!

Superleuke dag gehad, goede begeleiding, duidelijke uitleg en leuk personeel! Aanrader.

Mark

Zeer veilig klimbos. Duidelijke instructies ook voor jonge kinderen. Het team straalt enthousiasme uit. Voor herhaling vatbaar.

Juf

Alle lof voor uitleg aan de Kids en de mogelijkheid dat enkele begeleiders de kinderen konden begeleiden. Voor herhaling vatbaar.