mevrouw

Goed en veilig systeem ik miste Helmen in dit klimpark. Mocht je vallen dan kan er heel wat mis gaan. Als instructeur buitensport begeleid ik zelf ook dit soort activiteiten maar ik zou dit nooit... Goed en veilig systeem ik miste Helmen in dit klimpark. Mocht je vallen dan kan er heel wat mis gaan. Als instructeur buitensport begeleid ik zelf ook dit soort activiteiten maar ik zou dit nooit zonder helm doen. Routes waren leuk! Canhook systeem werkte goed ook op de bungee en vrijeval. Leuke variatie van verschillende klim niveau’s in het park

Ik ben samen met mijn date hier naar toe gegaan, ik wist niet wat ik kon verwachten "klimbos" klinkt wat kinderachtig. Máár aangenaam verrast, we hebben heel veel gelachen, de routes zijn ontzettend... Ik ben samen met mijn date hier naar toe gegaan, ik wist niet wat ik kon verwachten "klimbos" klinkt wat kinderachtig. Máár aangenaam verrast, we hebben heel veel gelachen, de routes zijn ontzettend leuk om te klimmen, ook echt spannende obstakels er tussen. the day after had ik spierpijn van het klimmen haha. zeker het proberen waard!

Henk

Leuk en enthousiast team. Diverse en spannende klimparcoursen.

Marie-Jose

Perfecte begeleiding en vriendelijke bediening in het restaurant!

teamuitje

Topuitje op een schitterende lokatie, echte aanrader. Mijn ons team buiten aan de slag olv deskundige leiding. Voor ieder wat wils op zijn eigen niveau..! Zelfs diegene met hoogtevrees hebben... Topuitje op een schitterende lokatie, echte aanrader. Mijn ons team buiten aan de slag olv deskundige leiding. Voor ieder wat wils op zijn eigen niveau..! Zelfs diegene met hoogtevrees hebben heerlijk gelopen in het bos en hadden goed zicht om naar hun collega's verbale ondersteuning te bieden ;)

Veilig voor de kids. Behulpzaam personeel. Zeer aan te bevelen.

Thijs

Voor ons was het de eerste keer in het klimbos. De parcours waren lekker uitdagend en precies geschikt voor een kleine waaghals. Wij komen hier zeker een keer terug.

Wilfred

We hebben met de jeugdvereniging van onze kerk een middag doorgebracht in het klimbos. Het was de opening van het seizoen, en de toon is daarmee gezet. Het wordt een tof jaar op hoog niveau! Prima... We hebben met de jeugdvereniging van onze kerk een middag doorgebracht in het klimbos. Het was de opening van het seizoen, en de toon is daarmee gezet. Het wordt een tof jaar op hoog niveau! Prima begeleiding vanuit Klimbos, ook het maken van de boeking en de afspraken liep allemaal gesmeerd. We hadden geboekt voor 25 mensen en kwamen uiteindelijk met 24 maar dat was geen probleem! Goed werk mensen, ga zo door!

F.J.

Zeer geslaagde familiedag dankzij inzet team Klimbos