Renate

Kinderen hebben de grootste lol gehad Willen zeker een keer terug. Ook de jeugd route is uitdagend genoeg

henk

Onze dochter heeft een mega leuk feestje bij jullie kunnen vieren...iedereen was super enthousiast en daardoor hadden we een top dag! Jammer was wel dat het aan het einde van de tijd te druk werd... Onze dochter heeft een mega leuk feestje bij jullie kunnen vieren...iedereen was super enthousiast en daardoor hadden we een top dag! Jammer was wel dat het aan het einde van de tijd te druk werd waardoor we het wat benauwd kregen door teveel mensen om ons heen en de afstand moeilijk te bewaren was. We komen zeker wel terug met het gezin.... Het zou wel leuk zijn als er is aandacht kan komen voor kinderen met een beperking zodat zij ook bepaalde routes kunnen doen. Wij hebben de ervaring met onze zoon dat er weinig mogelijkheden zijn voor deze kinderen

M.H.

Erg mooi park. Fraaie parcours en ook erg veel parcours. Van zelfs 4 routes voor kinderen tot 4 routes plus vrije val route voor oudere kinderen. Kwaliteit van de constructies erg goed. We hebben... Erg mooi park. Fraaie parcours en ook erg veel parcours. Van zelfs 4 routes voor kinderen tot 4 routes plus vrije val route voor oudere kinderen. Kwaliteit van de constructies erg goed. We hebben ons hier goed vermaakt de hele middag.

Ilse

Geweldige routes, heel fijn geholpen door het personeel met rustig uitgelegde en duidelijke instructies.

Mijn dochter heeft een top feestje gehad!! De begeleiding op het feestje was erg leuk! Vond het maken van de reservering niet erg klantvriendelijk, dat moest via de site en daar moest ik het mee doen.

Super leuk om te doen met een kinderfeestje. We kwamen tijd te kort.

Super leuk! Mooie omgeving. Prettig personeel.

Marinda

Bij aanvang kregen we duidelijk informatie en uitleg hoe we ons tuigje aankonden doen en hoe we het moesten gebruiken. De parcours die wij hebben gedaan waren leuk en uitdagend. We gaan hier zeker... Bij aanvang kregen we duidelijk informatie en uitleg hoe we ons tuigje aankonden doen en hoe we het moesten gebruiken. De parcours die wij hebben gedaan waren leuk en uitdagend. We gaan hier zeker nog vaker klimmen. Het was tijdens ons bezoek rustig, wat erg fijn was omdat je lekker door kon klimmen.