Een super leuk kinderfeestje! Sommigen vonden het klimmen best spannend maar daarom ook heel erg cool. Lekker in de buitenlucht. Enige minpunt is dat het erg druk was.

Erg leuk en uitdagend, met voor ieder wat wils!

Erg mooi klimpark. Mooi aangelegd en goede horeca aanwezig. Vriendelijke en behulpzame mensen. Duidelijke uitleg. Verschillende soorten parcoursen, geschikt voor kinderen en volwassenen.

Remco

Hele leuke uitdagende klim parcours. Veel verschillende routes voor ieder niveau. Zeer aan te raden om een keer te doen. Zeker ook de tokkelroute. Erg leuk om een heel parcours te tokkelen door de... Hele leuke uitdagende klim parcours. Veel verschillende routes voor ieder niveau. Zeer aan te raden om een keer te doen. Zeker ook de tokkelroute. Erg leuk om een heel parcours te tokkelen door de bomen heen.

Leuk park met goede routes. Goede uitleg en veel instructeurs in het park voor tips of hulp. Helaas niet zo veel routes onder de 8 mtr hoogte, voor volwassenen.

Gerda

Met 3 personen geklommen, 10,14 en 45 jaar. Het klimbos biedt voor elk wat wils.in verschillende moeilijkheidsgraden. We hebben genoten. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Zeker een... Met 3 personen geklommen, 10,14 en 45 jaar. Het klimbos biedt voor elk wat wils.in verschillende moeilijkheidsgraden. We hebben genoten. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader!

Elma

Mooi aangelegd en uitgebreid klimbos. Zeker de moeite waard.

E

Super middag gehad! Goede instructie en lekker geklommen.

Sharon

Top dag gehad samen met mijn zoon!!! Wij gaan zeker vaker terug komen. Personeel geeft goede uitleg en is zeer behulpzaam.