Vriendelijke medewerkers, duidelijke uitleg. Indien het nodig was, kwamen ze gelijk helpen. Leuk klimbos! Leuke routes, hoog en ook lagere. Fijn zeker systeem (dit systeem werkt handig vind ik).... Vriendelijke medewerkers, duidelijke uitleg. Indien het nodig was, kwamen ze gelijk helpen. Leuk klimbos! Leuke routes, hoog en ook lagere. Fijn zeker systeem (dit systeem werkt handig vind ik). Voldoende picknick tafels. Echt een heel leuk feest gehad met 10 kinderen (leeftijdsgroep 8 basisschool).

Marit

Want een ontzettend leuk Klimbos! Veel variatie in parcours en genoeg tijd om ze allemaal te beklimmen. Vrolijk en enthousiast personeel, zeker de moeite waard om terug te komen.

Younes

We vonden het super leuk ??. Aanrader om als een verjaardagscadeau te geven.

Prima,voor elkaar. Kinderen en ik vonden het prachtig om te doen. En komen zeker nog eens. Met vriendelijke groeten Arrian

Annemarie

Ik was nog niet eerder naar een klimbos geweest, dus kan niet vergelijken met andere bossen. Ik vond het een erg mooi onderhouden parcours. De uitleg was duidelijk en coronamaatregelen werden netjes... Ik was nog niet eerder naar een klimbos geweest, dus kan niet vergelijken met andere bossen. Ik vond het een erg mooi onderhouden parcours. De uitleg was duidelijk en coronamaatregelen werden netjes nageleefd. Ik heb me niet onveilig gevoeld. Ik was op dat moment alleen maar bezig met klimmen en niet met andere zaken. Heerlijk!

M&M

Duidelijke uitleg, enthousiaste en geduldige begeleiders. Mooie klimroutes! Topdag gehad

Christiaan

Mooie locatie, goede en vrolijke begeleiding, en leuke parcours. Zwart vonden we al erg uitdagend, dat we grijs hebben overgeslagen. Leuk dagje uit!

N.

Erg leuk klimbos voor kinderfeestje met 9/10 jarigen. Mooie lange parcours, goede info vooraf en tijdens de instructie, veilige bevestiging dus meeklimmen als ouders is niet nodig. Je kunt wel... Erg leuk klimbos voor kinderfeestje met 9/10 jarigen. Mooie lange parcours, goede info vooraf en tijdens de instructie, veilige bevestiging dus meeklimmen als ouders is niet nodig. Je kunt wel overal meekijken vanaf de grond. Ook behulpzame medewerkers als er iemand hulp nodig heeft. Wij komen zeker terug!

Sander

Fantastisch georganiseerd! Zit goed in elkaar, voor iedereen van ieder niveau is er een leuke uitdaging te vinden. Je dag vliegt voorbij. Ook in coronatijd prima, omdat je lekker in de buitenlucht... Fantastisch georganiseerd! Zit goed in elkaar, voor iedereen van ieder niveau is er een leuke uitdaging te vinden. Je dag vliegt voorbij. Ook in coronatijd prima, omdat je lekker in de buitenlucht bent en de afstand gemakkelijk te bewaren is. Het kan op parcoursen wel wat druk zijn, dus ga niet met al teveel haast heen. De bereikbaarheid met het OV is ook goed te doen, zelfs met het éénrichtingsverkeer door park Berg & Bos.