Sanne

Super leuke dag gehad. Goede instructie, begeleiding en veilig gevoel door het continu zeker systeem. De tokkelbaan was echt een aanrader!

Super leuke ervaring, mooie omgeving. Leuke enthousiaste medewerkers

Super service en vriendelijk/ vakkundig personeel

Herwin

Was top, goeie organisatie en mooie en best wel lastige klim routes.

Marieke

Wij zijn hier met een aantal collega's geweest in 'coronatijd' om zo toch coronaproof in de buitenlucht iets gezelligs te kunnen doen met elkaar. We hebben ontzettend genoten van de prachtige... Wij zijn hier met een aantal collega's geweest in 'coronatijd' om zo toch coronaproof in de buitenlucht iets gezelligs te kunnen doen met elkaar. We hebben ontzettend genoten van de prachtige omgeving en de leuke en uitdagende klimroutes. Voor herhaling vatbaar!

Verjaardagsfeestje

Een geweldige middag klimmen met 7 elfjarige meiden! Spanning en bij een enkeling ‘angst’ viel al snel van ze af, nadat duidelijk was en ook bleek dat veiligheid bij Klimbos voorop staat. Zeker voor... Een geweldige middag klimmen met 7 elfjarige meiden! Spanning en bij een enkeling ‘angst’ viel al snel van ze af, nadat duidelijk was en ook bleek dat veiligheid bij Klimbos voorop staat. Zeker voor herhaling vatbaar, een echte aanrader!

Emma

Leuk klimbos, met een aantal leuke parcours een leuke ochtend hier gespendeerd.

Goede instructie, leuk teamuitje. Jammer alleen dat er een klein kind toch de zwarte route nam en daardoor de andere klimmers ophield. Hierdoor hebben we de zwarte route niet meer kunnen doen. Was... Goede instructie, leuk teamuitje. Jammer alleen dat er een klein kind toch de zwarte route nam en daardoor de andere klimmers ophield. Hierdoor hebben we de zwarte route niet meer kunnen doen. Was fijn geweest als toezicht nog iets beter was, zodat dit kind niet het klimparcours opging, wat niet voor hem bedoeld was.