Joris

Heerlijk middagje! Onze zoon (13) was helemaal in zijn element. Hij heeft het na weken nog over de “vrije val”. Corona maatregelen leken in orde. Restaurant was wat aan de prijs.

Sanne

Leuk uitje, best pittig ook! Tokkelroute veruit het leukste (en makkelijkste) om te doen. Punt van feedback voor het personeel: tijdens ons bezoek had een persoon hulp nodig om uit een net te komen.... Leuk uitje, best pittig ook! Tokkelroute veruit het leukste (en makkelijkste) om te doen. Punt van feedback voor het personeel: tijdens ons bezoek had een persoon hulp nodig om uit een net te komen. Dit had allemaal veel sneller gekund als er meteen met twee personen hulp was verleend. Het was niet erg om te wachten, maar de vrouw in kwestie was erg oncomfortabel dus ik kan me voorstellen dat dit voor haar prettig was geweest (en de complete opstopping wat het veroorzaakte).

Lilian

Super leuk, heel goede uitleg van te voren. Mijn zoon zat alleen op gegeven moment vast tussen wat touwen. De eerste medewerker die voorbij kwam, maakte wat opmerkingen en liep door (niet echt hulp... Super leuk, heel goede uitleg van te voren. Mijn zoon zat alleen op gegeven moment vast tussen wat touwen. De eerste medewerker die voorbij kwam, maakte wat opmerkingen en liep door (niet echt hulp dus, hij zat nog steeds vast). De 2e medewerkster, bleef wel staan en hielp dus met aanwijzingen tot hij echt los was en weer verder kon. Maar misschien had die ene medewerker zijn dag niet of dacht dat het wel goed zou komen...

Ouder

Heerlijk kinderfeestje gehad! Duidelijke uitleg vooraf en klimmen op eigen niveau. Heel behulpzaam ook. Aanrader!

Lia

Ik ond het heel leuk ben zeer te vredem maar er liepen te weinig mensen rond om te helpen niet voor mijn hoor er zaten regelmatig mensen vast en dan moesten ze echt naar iemand gaan zoeken

Klimbos ziet er netjes uit, duidelijke uitleg vooraf. Verschillende routes in moeilijkheidsgraad. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Gelegenheid voor een drankje en ijsje, ziet er netjes uit.... Klimbos ziet er netjes uit, duidelijke uitleg vooraf. Verschillende routes in moeilijkheidsgraad. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Gelegenheid voor een drankje en ijsje, ziet er netjes uit. Leuk uitje

SZ

Overtrof volledig onze verwachtingen, de tijd vloog dan ook voorbij!

Dartsforever

Super leuke dag gehad en keurig geregeld en goede uitleg en instructie :-) komen zeker snel weer langs.

Melissa

Wordt netjes omgegaan met corona d.m.v. tijdslotten waarvoor je je op moet geven, groepen uit elkaar tot huishoudens om naar de instructie te luisteren van het klimmen, en zelf laten zien door met... Wordt netjes omgegaan met corona d.m.v. tijdslotten waarvoor je je op moet geven, groepen uit elkaar tot huishoudens om naar de instructie te luisteren van het klimmen, en zelf laten zien door met je duimen je ruim naar beneden te duwen ipv dat de instructor dat doet. Netjes! En ook gewoon goed onderhouden klimbos en leuke routes van makkelijk tot moeilijk!