Frans

Heerlijke dag gehad, de kinderen hebben zich in de bomen uitgeleefd, en wij zijn lekker in het bos en de duinen gaan wandelen

Hele leuke middag gehad. De regels rondom corona werden goed uitgelegd en ook werd erop gecontroleerd. Zeer behulpzame begeleiding, dit was zeker voor herhaling vatbaar!

Anoniemsgezin

Het was allemaal perfect geregeld. Ook de Corona regels werden nageleefd. We hebben genoten en het eten in het restaurant was heerlijk. Goede bediening en erg vriendelijk. Bij de vrije val is het... Het was allemaal perfect geregeld. Ook de Corona regels werden nageleefd. We hebben genoten en het eten in het restaurant was heerlijk. Goede bediening en erg vriendelijk. Bij de vrije val is het misschien raadzaam dat er iemand boven staat die controleert of alles goed vastzit. Dat geeft de mensen meer zekerheid. Wij komen zeker nog een keer terug. Omgeving daar is ook erg mooi.

Het was erg leuk, vriendelijk personeel, mooie natuur

Jammer dat er een paar auto's waren opengebroken. Verlichting op de parkeerplaats maken zou vast helpen.

Kinderfeestje van mijn zoon gevierd die 8 jaar werd. Hebben het juniorbos gedaan. Na de uitleg, ga je een keer oefenen met de instructeur op de demobaan en daarna gaan met die banaan. 3 routes met... Kinderfeestje van mijn zoon gevierd die 8 jaar werd. Hebben het juniorbos gedaan. Na de uitleg, ga je een keer oefenen met de instructeur op de demobaan en daarna gaan met die banaan. 3 routes met 1, 2 of 3 spierballen. De jongens hebben genoten en de volle 3.5 uur geklommen. Super leuk echt een aanrader! Als ouder kan je vanaf de grond de hele routes volgen, en als ze het onder de knie hebben lekker aan de picknicktafel zitten. Je ziet ze vanzelf weer boven je langs klimmen/ tokkelen. Instucteurs ook erg geduldig en vriendelijk voor de kids. Dit gaan we zeker vaker doen.

Leuk bos, de routes zijn dicht op elkaar en niet heel hoog. Het zijn er veel en er lopen genoeg medewerkers rond. Jammer dat je niet even ergens je brood kon opeten maar dat je dan meteen naar de... Leuk bos, de routes zijn dicht op elkaar en niet heel hoog. Het zijn er veel en er lopen genoeg medewerkers rond. Jammer dat je niet even ergens je brood kon opeten maar dat je dan meteen naar de horeca moest, die ook nog eens stevige eetluchten verspreidde.

Leuk klimbos. Veel verschillende routes voor groot en klein. Alleen de instructie duurde erg lang, zo'n 45 min. Verder alles goed geregeld daar.

Deliaan

Leuke middag gehad met de kameraden. Is voor iedereen wel een baan te beklimmen!