Kylie

Leuke middag gehad! Werknemers erg behulpzaam, vriendelijk en duidelijk. Erg mooie locatie met leuke banen en vrije val+bungee. We gaan er zeker nog een keer naar toe!

Birgit

Mijn dochter had hier een geweldig kinderfeestje voor haar 12e verjaardag. Wat me opviel (in negatieve zin) was dat de uitleg enorm snel ging. Hop hop en ga maar klimmen, terwijl de kinderen het... Mijn dochter had hier een geweldig kinderfeestje voor haar 12e verjaardag. Wat me opviel (in negatieve zin) was dat de uitleg enorm snel ging. Hop hop en ga maar klimmen, terwijl de kinderen het echt wel spannend vonden en er m.i. iets langer bij stil moet worden gestaan. Verder vond ik dat er weinig begeleiders rondliepen in het park. Ik ben een paar echt op zoek gegaan naar iemand die kon helpen omdat er iets niet lukte of omdat er een opstopping was vanwege iemand die hoogtevrees had bijvoorbeeld. Daar kan veel alerter op worden gereageerd. Maar al met al hebben we een geweldig middag gehad.

FALCO

Mooie uitdagende parcours Geweldige locatie, mooie bosrijke omgeving Bungee en vrije val zijn spannend! Tokkelparcour is lekker simpel en leuk

Mooie, uitdagende en goed onderhouden parcours in een prachtige omgeving. Een echte aanrader. Aardige en behulpzame instructeurs.

Super enthousiast team, wat een mooi klimpark, gebouwd met respect voor de omgeving. echt een aanrader.

Monica

Super leuk klimbos met diverse parcours. Onze zoontjes van 6 jaar konden zich ook prima vermaken op de parcours die voor hun geschikt waren. Een compliment voor de klim begeleiders/ personeel van... Super leuk klimbos met diverse parcours. Onze zoontjes van 6 jaar konden zich ook prima vermaken op de parcours die voor hun geschikt waren. Een compliment voor de klim begeleiders/ personeel van het klimbos. Ontzettend vriendelijk en fijn in hulp bij gestrande kids en ontvangst van het kinderfeestje.

Mark

Super leuk Klimbos met voldoende uitdagende parcours, maar ook wat eenvoudigere versies voor bijvoorbeeld kleinere kinderen. Aanrader met tieners. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Pedro

Super leuk uitje. Lekker buiten in het bos actief bezig. Veel klimparcours en een leuke vrije val. Gegarandeerd drie en een halve uur plezier voor volwassenen en kinderen. Daarnaast is het personeel... Super leuk uitje. Lekker buiten in het bos actief bezig. Veel klimparcours en een leuke vrije val. Gegarandeerd drie en een halve uur plezier voor volwassenen en kinderen. Daarnaast is het personeel super vriendelijk en behulpzaam. Ik ben er meerdere malen geweest en altijd met een heel goed gevoel, en een vermoeide lichaam ;), daarvan vertrokken.