Geertje

Wat hebben onze kinderen en kleinkinderen genoten bij Klimbos Achterhoek. Vriendelijke en behulpzame begeleiders, ze letten ook goed op tijdens het klimmen. De klimmers voelden zich allemaal veilig.... Wat hebben onze kinderen en kleinkinderen genoten bij Klimbos Achterhoek. Vriendelijke en behulpzame begeleiders, ze letten ook goed op tijdens het klimmen. De klimmers voelden zich allemaal veilig. Al met al een geslaagde middag.

Geert

We hadden nog nooit een klimbos bezocht maar zijn onder de indruk van de professionaliteit van klimbos Nederland. Goed materiaal en perfecte instructies van de medewerkers. Met onze kinderen van 6... We hadden nog nooit een klimbos bezocht maar zijn onder de indruk van de professionaliteit van klimbos Nederland. Goed materiaal en perfecte instructies van de medewerkers. Met onze kinderen van 6 en bijna 12 jaar een perfecte middag beleeft.

Anne

Wij hebben het kinderfeestje van onze zoon hier gevierd. Dit was voor de jongens een hele gave stoere ervaring. Ze waren dol enthousiast. Er werkt vriendelijk personeel die heel geduldig is met het... Wij hebben het kinderfeestje van onze zoon hier gevierd. Dit was voor de jongens een hele gave stoere ervaring. Ze waren dol enthousiast. Er werkt vriendelijk personeel die heel geduldig is met het helpen van de kindjes. Wij komen zeker weten terug!

OBS

Wij zijn met groep 7-8 tijdens schoolkamp gaan klimmen. We vonden het erg afwisselend en ook de junior route was uitdagend genoeg. De uitleg en instructie van Rick was ook prima.

Arnold

Zéér actief uitje, spannend en mooie omgeving.

Klim

Zeer leuke bezigheid in de open lucht. Veel verschillende parcoursen die je kan afleggen

Anthony

Een hele leuke ervaring! Ik ben al vaker naar soortgelijke bossen in Frankrijk geweest, maar mijn vriend vond het altijd kinderachtig. Hij bouldert veel, en eindelijk kreeg ik hem zo ver om eens met... Een hele leuke ervaring! Ik ben al vaker naar soortgelijke bossen in Frankrijk geweest, maar mijn vriend vond het altijd kinderachtig. Hij bouldert veel, en eindelijk kreeg ik hem zo ver om eens met me mee te gaan. Ik heb nog nooit iemand zo snel zn mening zien veranderen. Sommige routes zijn echt voor volwassenen, en de vrije val en bungee maakten de ervaring af! We zouden zo nog een keer gaan.

Erg leuk! Heel geduldige instructeur. Werkt fijn