Was een super leuke ervaring!! Erg veel lol gehad. Voor ons had er bij de tokkel baan wat meer vaart in mogen zitten. ;-)

Het heeft meerdere leuke klim parcoursen. Het perconeel is heel aardig en legt alles goed uit. Het is een leuk uitje.

Hidde

Het klimbos was en is een zeer leuke plek om avontuurlijk bijvoorbeeld je zondagmiddag door te brengen. Het personeel is zeer vriendelijk en legt alles duidelijk uit. De routes zijn uitdagend,... Het klimbos was en is een zeer leuke plek om avontuurlijk bijvoorbeeld je zondagmiddag door te brengen. Het personeel is zeer vriendelijk en legt alles duidelijk uit. De routes zijn uitdagend, gevarieerd en bovenal zeer leuk! De vrije val was wat hoog maar wel kicken!! Aan iedereen aan te raden joejoe

Bakker

Kinderfeest met 9 jarigen en iedereen was enthousiast. Doordat de kids altijd verzekerd aan de kabel zijn, geen zorgen voor ouders. Kids verleggen steeds hun grenzen en helpen elkaar. Ook voor... Kinderfeest met 9 jarigen en iedereen was enthousiast. Doordat de kids altijd verzekerd aan de kabel zijn, geen zorgen voor ouders. Kids verleggen steeds hun grenzen en helpen elkaar. Ook voor ouders die niet mee klimmen leuk om vanaf de grond het parcour mee te lopen.

Klimmen bij het klimbos in Ruurlo is een heel leuk. Instructie en begeleiding is goed en vriendelijk. Top geregeld!

heer

Leuke middag; kinderen en ouders enthousiast. willen volgend jaar weer.

Sam

Wij zijn zeer tevreden over het Klimbos in Ruurlo. Prachtige omgeving, goede uitleg van vriendelijk personeel. Onze kleinzonen van 9 en 11 jaar hebben genoten.