klant

Als je van klimmen houdt is het een perfecte plek. Leuke routes, voldoende aanbod. Als je echter enige mate last hebt van hoogtevrees dan is de makkelijkste route al heel uitdagend. Gelukkig mag je... Als je van klimmen houdt is het een perfecte plek. Leuke routes, voldoende aanbod. Als je echter enige mate last hebt van hoogtevrees dan is de makkelijkste route al heel uitdagend. Gelukkig mag je ook als volwassene deze routes klimmen. Wat ik een verbetering zou vinden is de banen wat korter te maken voor mensen zoals ik. Doe 1 of 2 stukken ipv gelijk 10. Dat was echt wel pittig.

Ilse

Echt een aanrader dit klimbos! Goede uitleg, voldoende instructeurs aanwezig om je te helpen en zeer vriendelijk! Wij hebben ons de gehele middag kunnen vermaken.

Karlijn

Een erg origineel uitje! Heel leuk ook voor een kinderfeestje. Aan het eind kregen we nog een leuke verrassing: een polaroidfoto én een extra keer klimmen! Nadeel, vrij prijzig.

Erg leuk! Het werd op een gegeven moment wel wat druk waardoor we lang moesten wachten op het parcours zelf. Zeker een aanrader!

Erg leuke dag gehad voor twee vaak klimmende jongens van 7 en 8,5 jaar. Alle routes eindeloos op nieuw gedaan. Route III vonden ze het leukst vanwege de vele tokkelbanen. Alle routes zijn overigens... Erg leuke dag gehad voor twee vaak klimmende jongens van 7 en 8,5 jaar. Alle routes eindeloos op nieuw gedaan. Route III vonden ze het leukst vanwege de vele tokkelbanen. Alle routes zijn overigens met veel fantasie aangelegd. Goeie uitleg en hulp van assistenten.

Erg leuke middag gehad met de familie. Was erg leuk en fanatiek om te doen. Personeel was enthousiast en gemotiveerd. Werd goed rekening gehouden met de huidige gevraagde maatregelen en verteld dat... Erg leuke middag gehad met de familie. Was erg leuk en fanatiek om te doen. Personeel was enthousiast en gemotiveerd. Werd goed rekening gehouden met de huidige gevraagde maatregelen en verteld dat enkel waar nodig instructeurs dichter bij komen. Instructrice van introductie lette goed op veiligheid, kan wellicht wel op een andere manier dit ook bereiken, welke nog iets vrolijker overkomt.

Gerben

Erg leuke vrijetijdsbesteding. Alles top voor elkaar. Lekker veilig! Zelfs m'n dochter van 9 ging flink de hoogte in.