f.J.

Erg netjes begeleid en uitleg gehad! Daarbij heerlijk gegeten bij de Heitkamp, geslaagde middag!

Marit

Erg vriendelijk personeel, duidelijke uitleg en zeer divers klimbos!! Daarnaast zorgen ze er goed voor dat corona-regels worden negeefd, ook als je het aan het klimmen bent. Zeer zeker een aanrader!

Fijne sfeer, duidelijke uitleg en zelfs voor mij met hoogtevrees een feestje om te doen!

Goed georganiseerd en vriendelijk, behulpzaam personeel!

Nienke

Goed geregeld, goede uitleg. Super leuk klimbos. Voor herhaling vatbaar.

Goede en duidelijke instructie gehad, instructeurs stonden open voor vragen. Ze liepen rond om te kijken of klimmers hier en daar eventueel hulp nodig hadden. Top!

Goede instructrice die de tijd nam bij de uitleg voor de kleine kinderen.

Goeie adviezen vooraf en ruime gelegenheid om van alles tecervatrn

Jonien

Heb een super leuke middag gehad met mijn kleinzoon. Er was een goede instructie en er wordt goed gelet op veiligheid! Er is voor klein en groot een gevarieerd aanbod aan klim routes. Zeker een... Heb een super leuke middag gehad met mijn kleinzoon. Er was een goede instructie en er wordt goed gelet op veiligheid! Er is voor klein en groot een gevarieerd aanbod aan klim routes. Zeker een aanrader voor een actief uitje!

Heel leuk klimbos, goede uitleg, heel veilig om te klimmen en leuke routes voor jong en oud.