Bjorn

Super leuke middag gehad met duidelijke uitleg alleen jammer dat de Corona regels niet zo in acht worden genomen ook mag er wel meer worden opgelet kwa leeftijden op de klimbanen

Vriendinnengroep

Super leuke middag gehad. Voor iedereen wat wils en goede hulp voor als het te moeilijk/ eng wordt.

ErikD

Superleuke activiteit voor het kinderfeesten van mijn dochter (9)! Aardig personeel, mooi klimbos en relaxte sfeer.

Anna

Supermooie plek in het bos, relaxte sfeer. Vriendelijke medewerkers. Leuke parcours!

Familie

Terwijl onze jongste een nachtje logeerde, zijn wij met onze twee meiden van 10 en 9 lekker wezen klimmen in Klimbos Ruurlo. We hebben een ontzettend leuke tijd gehad, waarin we binnen de tijd alle... Terwijl onze jongste een nachtje logeerde, zijn wij met onze twee meiden van 10 en 9 lekker wezen klimmen in Klimbos Ruurlo. We hebben een ontzettend leuke tijd gehad, waarin we binnen de tijd alle parcoursen hebben kunnen doen. Ook de vrije val, al was dat best even spannend! Het rode parcours was uitdagend maar toch te doen.., verder vonden wij de tokkelbaan ook erg leuk! De uitleg van te voren was oké. Daarnaast is dit klimbos gelegen in een prachtige omgeving. Als er nog energie over is, kan er nog prachtig gewandeld worden in het naastgelegen bos. Het pannenkoekenrestaurant vonden wij minder. Alle plaatsen waren bijna gereserveerd, er werd ons geen andere plaats aangeboden.

Lara

Top ervaring! Wel lang moeten wachten op één van de parcours (omdat 1 onderdeel langer duurde dan de rest en er veel mensen voor waren).

Jasper

Toplocatie! Goede uitleg, vriendelijk personeel en duidelijke Corona regels voor bezoekers.

Veilig

Uitstekende locatie met veel parcoursen. Goede veiligheid.