Familiedag

We hebben met ons dertigen een heerlijke familiedag in het Klimbos beleefd! De twintig fitste van de familie hebben het hogerop gezocht en de andere 10, waaronder overgroot oma (81 jr) en... We hebben met ons dertigen een heerlijke familiedag in het Klimbos beleefd! De twintig fitste van de familie hebben het hogerop gezocht en de andere 10, waaronder overgroot oma (81 jr) en achterkleinkind (11 mnd), hebben de klimmers aangemoedigd en konden zitten en koffie drinken aan de overdekte picknickbanken. Goed geregeld allemaal!

Reactie Klimbos Nederland:

Bedankt! Super leuk dat jullie er waren!

Christy

Mooi bos en omgeving, goeie sfeer en gaaf parcours! Een aanrader

Theaterschool Kids with Attitude

Klimbos Veluwe was alles wat we er van verwacht hadden en meer! Een top organisatie, een enorm uitdagend klimparcours, alles was goed geregeld en er hing een enorm goede sfeer. Uitleg was helder en... Klimbos Veluwe was alles wat we er van verwacht hadden en meer! Een top organisatie, een enorm uitdagend klimparcours, alles was goed geregeld en er hing een enorm goede sfeer. Uitleg was helder en duidelijk en de kinderen hebben hierdoor een geweldige dag gehad!

Wat een compliment!

Afgelopen zaterdag naar het Klimbos Gooi-Eemland geweest. Min of meer gedwongen door ons 7 jarige zoon die de dag ervoor daar een kinderfeestje had gevierd en wild enthousiast was terug gekomen. Nou... Afgelopen zaterdag naar het Klimbos Gooi-Eemland geweest. Min of meer gedwongen door ons 7 jarige zoon die de dag ervoor daar een kinderfeestje had gevierd en wild enthousiast was terug gekomen. Nou wij komen ook weer terug met zijn allen. Er geslaagd.

Wow! 🤩

vd Berg

Heel leuk en uitdagend klimbos. Mijn kinderen (11 en 13) vonden het het hoogtepunt van hun tiendaagse bezoek aan Nederland

Samen met Sander

Mega vriendelijk en professioneel personeel!

Tof!

Helena

Super leuk. Een echte uitdaging

Wat leuk om te lezen!

Sandra

Mooi park waar je je heerlijk kan uitleven in klimmen voor jong en oud. Mooie groene omgeving . Aardige mensen

😊

Prachtig klimpark in een hele mooie omgeving en hele leuke klimparcours.

Familiedag Otters

Ondanks de regen toch een super leuke dag gehad.

Wat fijn! 👍