Uitstekende uitleg en controle. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Rick

Voor de eerste keer geweest. Heel goede instructies gekregen en super leuke parcours. We komen zeker terug!

Was echt grappig om te doen. Erg veel lol gehad. Bedankt!

Nelleke

We vonden het geweldig bij jullie. We waren met kinderen van 7 jaar, 9, 10 en 13: voor ieder wat wils. Super klimbos, tot gauw!

M.

We waren met een kinderfeestje van een 8 jarige. Goede en duidelijke instructie van Benjamin. Ongedwongen sfeer en gezelligheid. Parcours werd goed in de gaten gehouden door meerdere begeleiders van... We waren met een kinderfeestje van een 8 jarige. Goede en duidelijke instructie van Benjamin. Ongedwongen sfeer en gezelligheid. Parcours werd goed in de gaten gehouden door meerdere begeleiders van het klimbos. Vriendelijk personeel. Mooie opbouw van de moeilijkheidsgraad voor de jongsten. Onze eerste ervaring met een klimbos is dus prima.

Maureen

Wij hadden met een kinderfeestje een starttijd van 15:00 u. Ik vond het op dat moment best druk in het bos en door de smalle looppaden en tegemoet komend 'verkeer' was het lastig om de 1,5 meter... Wij hadden met een kinderfeestje een starttijd van 15:00 u. Ik vond het op dat moment best druk in het bos en door de smalle looppaden en tegemoet komend 'verkeer' was het lastig om de 1,5 meter maatregel te handhaven. Later werd de drukte minder en was dit geen probleem meer. Jammer dat er zo'n groot prijsverschil zit tussen de juniorroutes (alleen oranje) en de toegang tot alle routes. Voor een kindergroep van de leeftijd rond 10 jaar, is alleen de oranje route niet zo uitdagend, maar tegelijkertijd is toegang tot alle routes nog niet nodig. Een tussenvariant waar je alles mag doen waar je zonder volwassen begeleider toegelaten wordt, zou beter passen voor deze leeftijdsgroep.

Super leuk als schoolreis, goed geregeld. Wij waren er met een groep van 8-11 jaar die zich prima kon redden en vermaakt heeft.

Peters

We werden vriendelijk ontvangen en na een duidelijke uitleg mochten we de bomen in. Eerst nog onwennig maar al gauw gewend aan de veiligheidsklem klommen we steeds hoger. Met hier en daar een bijna... We werden vriendelijk ontvangen en na een duidelijke uitleg mochten we de bomen in. Eerst nog onwennig maar al gauw gewend aan de veiligheidsklem klommen we steeds hoger. Met hier en daar een bijna onmogelijke hindernis maar daarna altijd weer een heerlijke tokkelbaan hebben we meer dan 3 uur geklommen. Super!