Judith

Duidelijke instructie, behulpzaam en enthousiaste medewerkers. Mooi bos en leuke routes

Ik was er met mijn dochter van 6. Ze vond het klimmen op baan 2 en 3 geweldig. Het is wel belangrijk dat de kinderen zelfstandig zijn, want je kan ze niet helpen op de hindernissen. Ook moeten ze... Ik was er met mijn dochter van 6. Ze vond het klimmen op baan 2 en 3 geweldig. Het is wel belangrijk dat de kinderen zelfstandig zijn, want je kan ze niet helpen op de hindernissen. Ook moeten ze zelf hun kabelbaan kunnen monteren (maar hier krijgen ze een korte training voor).

Jan

Netjes gehouden aan de richtlijnen RIVM maar dit beperkte het klimmen niet.

J.

Prima activiteit als introductie voor het nieuwe schooljaar. Goede medewerking gehad om het te organiseren onder de huidige richtlijnen. Ook omgang met personeel van het Klimbos was heel prettig en... Prima activiteit als introductie voor het nieuwe schooljaar. Goede medewerking gehad om het te organiseren onder de huidige richtlijnen. Ook omgang met personeel van het Klimbos was heel prettig en we hadden mooi weer. Al met al een goede start van het schooljaar voor de studenten Autotechniek Aventus Apeldoorn!

Rudy

Strakke maar vriendelijke organisatie. Heel veilig zodat je bewust uit je comfort-zone het klimmen met plezier kunt beleven.

Super leuk en gevarieerd klimbos! Fijn dat er vanwege Corona tijdslots zijn, hierdoor was het op de meeste parcours rustig.