D.

Super leuke activiteit voor jong en oud! bizar hoe hoog je hier kunt klimmen. Op het hoogste punt voel je de bomen soms gewoon heen en weer gaan... eng! Het eet-kraampje zou iets meer verschillende... Super leuke activiteit voor jong en oud! bizar hoe hoog je hier kunt klimmen. Op het hoogste punt voel je de bomen soms gewoon heen en weer gaan... eng! Het eet-kraampje zou iets meer verschillende soorten voedsel kunnen aanbieden. Op dit moment zijn er alleen tosti's en broodjes Unox te verkrijgen.

KurtvB

Alleen op de platformen was het lastig maar dat kan je niet voor komen. Verder was alles hartstikke goed geregeld . een top klimbos met een top uitleg en een klimbos waar je in deze tijd makkelijk... Alleen op de platformen was het lastig maar dat kan je niet voor komen. Verder was alles hartstikke goed geregeld . een top klimbos met een top uitleg en een klimbos waar je in deze tijd makkelijk afstand kan houden.

Alles super geregeld, kinderen hebben een mooie middag gehad..

Rik

De kinderen vonden het helemaal geweldig, echt een aanrader.

Ronald

Een hele leuke bezigheid in de open lucht voor de hele familie.

Japio

Een hele leuke dag gehad. Goede begeleiding en ontzettend leuke routes. Heel goed geregeld allemaal

Een vrolijke en behulpzame crew. Boden hulp met een icepack en een ijsje voor mijn zoontje die zijn oog bezeerd had. Die kon daarna weer vrolijk verder klimmen. Mooi park, top!

Jan

Een zeer leuk uitje voor mijn 2 kleinzoons van 7 jaar. ik heb zelf ook meegedaan maar dat was best pittig. Ga zo door......