Fred

Onze kleindochters van 8 en 10 jaar hebben een heerlijke klimmiddag gehad. Zij hebben genoten en wij dus ook. Een aanrader!

Parcours was supermooi, we hebben een hele leuke middag gehad. Voor iedereen wat wils. Maar wat minder onder de indruk van het personeel. Instructeur heel onaardig. Leek er wel op uit dat iemand... Parcours was supermooi, we hebben een hele leuke middag gehad. Voor iedereen wat wils. Maar wat minder onder de indruk van het personeel. Instructeur heel onaardig. Leek er wel op uit dat iemand iets niet goed deed en corrigeerde dat dan op een héle onprettige manier! Personeel bij de verkooppunten erg onzeker. Ze leken bijna allemaal wel nieuw.

Marco

Super eng. Leuke routes vooral de baan met alleen maar tokkelen was geweldig

Corrie

Super leuk klimbos. Prachtig aangelegd en zeer vriendelijke medewerkers

Klant

Super leuk om te doen met onze kids van 6,8 en 9. WIj komen zeker een keer terug.

Super leuk waren er met onze kleindochter en ze heeft genoten

Arundatti

Super leuk. Goede instructeurs en fijne uitleg. Heel mooi midden in het bos met super veel routes en voor ieder niveau wat wils. Echt goed voor iedereen om fysiek uitgedaagd te blijven en kinderen... Super leuk. Goede instructeurs en fijne uitleg. Heel mooi midden in het bos met super veel routes en voor ieder niveau wat wils. Echt goed voor iedereen om fysiek uitgedaagd te blijven en kinderen te leren dat ze meer kunnen dan ze denken.

marieke

Super leuke dag gehad, samen met mijn dochter van 10 hier een dagje doorgebracht, ze kan niet wachten om nog een x te gaan.