Super leuke middag gehad. Start met een duidelijke uitleg en oefening. De vrijheid van zelfstandig te kunnen klimmen. Hulp waar nodig werd geboden. Alle ruimte, omdat het rustig was. Eenvoudige en... Super leuke middag gehad. Start met een duidelijke uitleg en oefening. De vrijheid van zelfstandig te kunnen klimmen. Hulp waar nodig werd geboden. Alle ruimte, omdat het rustig was. Eenvoudige en gezellige koek en soopie. Handhygiëne aanwezig. Maar vooral gezond er naar toe en vol energie en voldaan naar huis.

Toffe klimroutes. Aardige en goede instructeurs. Ze maken het allemaal zo veilig en plezierig mogelijk voor je.

E.

Uitstekende uitleg en prima toezicht .Instructeurs liepen regelmatig rond en hielden alles goed in de gaten. Afwisselende en ook uitdagende routes.

Mw.

Voldoende toezicht, goede instructies, uitdagend parcours met voor elk wat wils???

Ellen

We zijn geregeld in het klimbos geweest. De instructies zijn erg duidelijk en je voelt je veilig tijdens het klimmen.

Femke

We zijn naar het klimbos geweest om een verjaardagsfeestje van een 9-jarige te vieren. Leuke routes die goed te doen voor die leeftijd. Jammer genoeg duurde het uitleg geven en materiaal aandoen en... We zijn naar het klimbos geweest om een verjaardagsfeestje van een 9-jarige te vieren. Leuke routes die goed te doen voor die leeftijd. Jammer genoeg duurde het uitleg geven en materiaal aandoen en controleren in totaal 45 minuten. Dat kan veel sneller en beter passend voor die leeftijdsgroep. We moesten een kwartier van te voren aanwezig zijn. Veel praktischer om dan mensen al even te laten zien en te vragen klimtuig aan te doen. Verteld dat onze zoon jarig was en de meesten al klimervaring hadden, maar toch mochten ze pas al laatsten in de groep het instructieparcours doen. Sowieso werd er geen aandacht aan de jarige bestreed terwijl we extra betaald hadden voor een verjaardagsfeestje. Aan het einde kregen we als ouders 5 klimdiploma’s (we waren met 8 kinderen) mee waarbij ook een klein cadeautje zat. Veel gemiste kansen en weinig aansluiting en klantgerichtheid.

Wij komen hier jaarlijks boomklimmen en ieder jaar is er wel iets anders te beleven

Peer

Zaterdag 5 sept. 14.40 starttijd. Hele grote groep. Instruktie verliep moeizaam. Een praktijktest vormt een onderdeel daarvan. Verliep moeizaam. De aanwezige instrukteur was niet erg behulpzaam bij... Zaterdag 5 sept. 14.40 starttijd. Hele grote groep. Instruktie verliep moeizaam. Een praktijktest vormt een onderdeel daarvan. Verliep moeizaam. De aanwezige instrukteur was niet erg behulpzaam bij het assisteren van "moeizame gevallen" waardoor de hele groep werd opgehouden. Keurige toiletten. Vriendelijk personeel. Leuke uitdagende banen. Voor begeleidende ouders hangen de kabels op de banen met een reikhoogte van 130 cm. wat laag!!