anita

Ze houden zich netjes aan de Corona maatregelen. Vriendelijk personeel. De banen zijn leuk en uitdagend.

Gert-Jan

Mooi park, leuke klim-uitdagingen en parcours. We komen zeker nog eens!

Vriendelijk en betrokken personeel, duidelijke uitleg, goede aandacht voor veiligheid

Fantastischebervaring, zowel voor papa als de 2 jongens (6 en 9 jaar) !

De kinderen hebben zich prima vermaakt maar dag had ook anders kunnen zijn. De uitleg over gebruik van de tokkelapparatuur was te summier voor onze jongste kinderen. Ze snapten onvoldoende hoe het... De kinderen hebben zich prima vermaakt maar dag had ook anders kunnen zijn. De uitleg over gebruik van de tokkelapparatuur was te summier voor onze jongste kinderen. Ze snapten onvoldoende hoe het werkte en voelden te veel druk tijdens de eerste demo klim. ze moesten er om huilen en wilden bijna niet meer klimmen die dag. Iets meer tijd daarvoor was voor hen nodig. Ik heb uiteindelijk zelf op een demobaan met ze geoefend en met veel moeite ze zover gekregen dat ze verder gingen en de oranje baan gingen proberen.

Het was super goed georganiseerd. Fijne mensen, zowel aan onthaal als begeleiding in het bos. We komen zeker nog eens terug.

Het is altijd een plezier bij het klimbos in Ruurlo. Je kan er van alles doen dat maakt het ook zo leuk.