Kirsten

Erg leuk!! Mooie tokkelroutes... Niet te druk en heel erg leuk voor jong en oud ? Lekkere pannekoeken na afloop gegeten!

Pim

Erg leuk, veilig en goed opgezet klimbos! Wij gaan zeker nog een keer!

Cecilia

Geweldig! Super leuke dag gehad! Ik zal wel handschoenen aanbidden

Helemaal top! Ook toen er slecht weer op komst was werden we goed geïnformeerd.

Nita

Het personeel is erg vriendelijk, vakkundig en hulpvaardig!!

Het was de eerste keer dat we in het klimbos geklommen hebben. Het is reuze meegevallen. Een echte aanrader.

Jan

Klimbos Veluwe is een geweldige attractie waar mijn kleinkinderen (6jr en 8jr) eigenlijk wel iedere week naar toe willen. De grote variatie aan klim en klauter mogelijkheden, de moeilijkheids... Klimbos Veluwe is een geweldige attractie waar mijn kleinkinderen (6jr en 8jr) eigenlijk wel iedere week naar toe willen. De grote variatie aan klim en klauter mogelijkheden, de moeilijkheids opties, de geweldige tokkelbaan. Als begeleider geniet zelfs ik er van. En deskundige, vriendelijke medewerkers. Er worden vooraf goede instructies gegeven, en mocht je een keer in moeilijkheden komen, of een hindernis niet aandurven, dan zijn de medewerkers steeds in de buurt om te helpen. Het enige nadeel is dat je vaak ver van tevoren moet boeken, omdat het een zeer geliefde attractie is.

Moeder

Leuk bos, goede uitleg, veel variatie. Hier en daar een kleinigheidje (touwtjes die dienen voor het terug halen van schommels of karretjes raken verstrikt of in de knoop), maar vaak snel opgelost.... Leuk bos, goede uitleg, veel variatie. Hier en daar een kleinigheidje (touwtjes die dienen voor het terug halen van schommels of karretjes raken verstrikt of in de knoop), maar vaak snel opgelost. Bij ontruiming (flink onweer) wel veel onduidelijkheden, beetje paniekerig. Maar veiligheid staat duidelijk voorop en dat is het belangrijkste.

Roos

Leuk geklommen. Wel duurde de uitleg heel lang. Als je dit al kon, was er niet de mogelijkheid om dit te laten zien en meteen te kunnen beginnen. Verder zijn de routes heel erg leuk! Fijn dat een... Leuk geklommen. Wel duurde de uitleg heel lang. Als je dit al kon, was er niet de mogelijkheid om dit te laten zien en meteen te kunnen beginnen. Verder zijn de routes heel erg leuk! Fijn dat een gratis kluisje kan krijgen