Elles

Mooi gelegen en mooi opgezet klimbos met uiteenlopende nivo's. Goede en duidelijke uitleg vooraf, kluisje om je spullen in te bewaren en mogelijkheid om eten en drinken daar te kopen. Tussendoor... Mooi gelegen en mooi opgezet klimbos met uiteenlopende nivo's. Goede en duidelijke uitleg vooraf, kluisje om je spullen in te bewaren en mogelijkheid om eten en drinken daar te kopen. Tussendoor lopen er ook medewerkers rond om te helpen of om tips te geven over welk parcours je kunt doen of welke beter niet. Wij waren met 2 volwassenen en 2 kinderen (9 en 14 jaar) en was voor iedereen leuk om te doen en voldoende uitdaging.

Voetballiefhebber

Prima ontvangst. Goede uitleg met name voor kleinere kinderen. Ook de controle tijdens het klimmen is goed. Gewoon een geweldig uitje voor de kinderen.

Mevr.

Prima uitleg en voorbereiding, hele leuke spannende ervaring, genoeg hulp tijdens het klimmen. Catering kan beter, maar dat is niet waarvoor je gaat.

Ingrid

Vrolijk en behulpzaam personeel Leuke middag voor de kids. Mooi park met veel hoogtes en laagtes:-)

Renee

We kregen eerst een goede uitleg en daarna kon het klimmen beginnen. Alles staat duidelijk aangegeven. De medewerkers helpen je goed. Zeker als je het even niet meer weet hoog tussen de bomen. De... We kregen eerst een goede uitleg en daarna kon het klimmen beginnen. Alles staat duidelijk aangegeven. De medewerkers helpen je goed. Zeker als je het even niet meer weet hoog tussen de bomen. De parcours zijn van makkelijk tot moeilijk, dus voor ieder wat wils. Voor ons een leuke ervaring en komen zeker een keer terug!

Mw.

1ste ervaring met klimmen. Onze 2 zonen (6 en 8 jaar) hebben de oranje route uitgevoerd. Het is goed bevallen en voor de 1ste keer ging het super goed. De volgende keer zullen ze een hoger niveau... 1ste ervaring met klimmen. Onze 2 zonen (6 en 8 jaar) hebben de oranje route uitgevoerd. Het is goed bevallen en voor de 1ste keer ging het super goed. De volgende keer zullen ze een hoger niveau uitvoeren Top personeel, erg vriendelijk en ze namen goéd de tijd voor de uitleg.

Aardig klimbos voor starters. Uitleg hoe het harnas werkt en de parcour was wat nonchalant. Het was ook eind van de dag dus wellicht was de moeheid ingeslagen. Het is wel prijzig voor grote... Aardig klimbos voor starters. Uitleg hoe het harnas werkt en de parcour was wat nonchalant. Het was ook eind van de dag dus wellicht was de moeheid ingeslagen. Het is wel prijzig voor grote gezinnen, ik raad aan om voor boeking naar coupons te zoeken voor korting op entree. Leuk is wel dat op het terrein ook grote gratis speeltuinen zijn waar kinderen kunnen spelen. De kinderen kijken met plezier terug.

Jurjen

Aardig personeel en goede instructies over het gebruik van het harnas/broek. Ook fijn dat we eerder naar binnen konden dan de tijd die we hadden gereserveerd. Gaf ons meer klimtijd en natuurlijk een... Aardig personeel en goede instructies over het gebruik van het harnas/broek. Ook fijn dat we eerder naar binnen konden dan de tijd die we hadden gereserveerd. Gaf ons meer klimtijd en natuurlijk een goede service

Aardige mensen, instructie oké, maar wel te veel mensen aanwezig. Dat zorgde voor soms lange wachttijden voor en tijdens het parcours.

Jurgen

Al diverse malen geklommen, De trajecten zijn goed onderhouden en gevarieerd. Onze jongste 6jr is voor het eerst meegegaan, ook dit ging erg goed!