Ilse

Al eerder geklommen, nu eens hier. Mooie plek in de bossen. Duidelijke uitleg, fijn om even te oefenen voor het echte werk. Ons eerste route was blauw - meteen toch best spannend. Daarna bruin -... Al eerder geklommen, nu eens hier. Mooie plek in de bossen. Duidelijke uitleg, fijn om even te oefenen voor het echte werk. Ons eerste route was blauw - meteen toch best spannend. Daarna bruin - hoog hoor! en daarna nog diverse routes gedaan. Voor elk wat wils zo. Ook diverse klimroutes voor de mindere durfals. Leuk park.

Alles prima, ook de hulp indien nodig. Een opmerking, Wij de klimmers moeten een kwartier voor aanvang aanwezig zijn, dan zou het wel netjes zijn wanneer de instructie ook op tijd begint en niet... Alles prima, ook de hulp indien nodig. Een opmerking, Wij de klimmers moeten een kwartier voor aanvang aanwezig zijn, dan zou het wel netjes zijn wanneer de instructie ook op tijd begint en niet vijf minuten later.

CvN

Als ouders met onze 2 stoere meiden van 13 en 10 het volledige parcours gedaan. Goeie uitleg vooraf. Genoeg, behulpzaam en vriendelijk personeel op de grond aanwezig. Ga zo door. Tot een volgende... Als ouders met onze 2 stoere meiden van 13 en 10 het volledige parcours gedaan. Goeie uitleg vooraf. Genoeg, behulpzaam en vriendelijk personeel op de grond aanwezig. Ga zo door. Tot een volgende x. Het hele jaar door een goed uitstapje!

Connie

Bewust gekozen voor dit klimbos vanwege de vrije-val en de bungee. Helaas bleek dit parcours gesloten (dit was bij boeking nog niet vermeld op de website). Ik zou het klantvriendelijk hebben... Bewust gekozen voor dit klimbos vanwege de vrije-val en de bungee. Helaas bleek dit parcours gesloten (dit was bij boeking nog niet vermeld op de website). Ik zou het klantvriendelijk hebben gevonden als er een 10%-kortingsbon werd gegeven voor een volgend bezoek....

heer

Bijzonder leuk klimparcours voor jong en oud! In alle rust kan je er zo maar een dag doorbrengen.

Lynda

Dag, wat jammer dat op zo'n drukke zaterdag de 2 "uitdagende" parcoursen helemaal niet of een héél klein poosje beschikbaar zijn. Én dat hier niets van vermeld wordt op de site. Ik vind dit... Dag, wat jammer dat op zo'n drukke zaterdag de 2 "uitdagende" parcoursen helemaal niet of een héél klein poosje beschikbaar zijn. Én dat hier niets van vermeld wordt op de site. Ik vind dit misleidende reclame: we gaan speciaal voor de diversiteit naar jullie Klimbos, u begrijpt de domper is dan groter dan wanneer we het van te voren hadden geweten. Het voelt als een nare nasmaak terwijl de andere parcoursen best redelijk waren. Maar in de 2 speciale onderscheiden jullie je tov andere klimbossen en dan zijn ze niet of nauwelijks toegankelijk. U moet weten: ik heb een smalle beurs; kan het geld maar 1x uitgeven, gun m'n 3 kids (18, 16 en 12 jaar) een fijne dag, denk hier waar voor m'n geld gevonden te hebben. Helaas. Wees voortaan eerlijk: dat duurt het langst. Vr Gr een moeder van toch wel wat teleurgestelde jongelui.

klant

De kleinkinderen hebben zich ruim 3 uur vermaakt en waren zeer enthousiast. Opa en oma hadden zodoende ook een heerlijke dag. met pannenkoeken toe!

Klant

De uitleg was heel duidelijk en de oefening voor de start maakte het 'safe' omdat je anders niet kon starten. Tijdens het klimmen begon het in de verte te onweren, alle klimmers werden uit de bomen... De uitleg was heel duidelijk en de oefening voor de start maakte het 'safe' omdat je anders niet kon starten. Tijdens het klimmen begon het in de verte te onweren, alle klimmers werden uit de bomen gehaald en toen het weer veilig was, kregen we weer toegang tot het bos. Al met al: top georganiseerd!

Bezorgde

Dit is het 2e verzoek om een review vanuit jullie. De eerste heb ik ook met 2 sterren beoordeeld. Belangrijkste reden is de wijze waarop jullie Covid -19 maatregelen in acht nemen. De dag dat wij er... Dit is het 2e verzoek om een review vanuit jullie. De eerste heb ik ook met 2 sterren beoordeeld. Belangrijkste reden is de wijze waarop jullie Covid -19 maatregelen in acht nemen. De dag dat wij er waren werd er niet corrigerend door het personeel opgetreden en het personeel stond zelf ook veel te dicht op de bezoekers. Met name op de grond tussen de klimroutes was het veel te druk. Ook bij de instructie raakte de instructrice regelmatig de bezoeker aan of stond veel te dichtbij. Maar het vervelendste waren de mede bezoekers, die vaak boos werden als we er iets van zeiden. Dat ervan zeggen zou toch eigenlijk jullie taak moeten zijn....