Maarten

Erg veilig klimbos waar je constant zit vastgezekerd. Veel toezicht en vriendelijk personeel. Heldere uitleg en leuke parcours. Kan het veel mensen aanbevelen en ik kijk uit naar een eventueel nieuw... Erg veilig klimbos waar je constant zit vastgezekerd. Veel toezicht en vriendelijk personeel. Heldere uitleg en leuke parcours. Kan het veel mensen aanbevelen en ik kijk uit naar een eventueel nieuw parcour!

Sabine

Fantastisch ! Mooi park, veilige, duidelijke omgeving en materiaal, deskundig en zeer vriendelijk personeel, voldoende faciliteiten, prima prijs.

Fantastisch, mijn kleinzoon heeft alle klimmen gedaan en praat er nog steeds over.

Fijn Klimbos, met goede instructies door de instructeurs, ook goed te doen bij iets minder weer.

Geweldig klimbos, veel routes, vriendelijk personeel (instructeur, achter de kassa en wat rond loopt in het bos). Instructie duidelijk maar instructeur mag meer wijzen op de 1,5 meter onderling.

Gerdien

Geweldig leuk, spannend en inspannend in de fijne, natuurlijke setting van een bos. Een totale pretparkervaring zonder de schreeuwerige pretparkomgeving.

j

Geweldig naar ons zin gehad! Leuke en moeilijke parcours voor iedereen wat. We komen zeker terug!!

Geweldige middag gehad met mooie tochten door de toppen van het bos samen met mijn kinderen. Leuke en veilige activiteit, het leukste vonden we het bruine parcours met vele tokkel banen