mevrouw

Goed georganiseerd! Leuke routes voor onze meiden van 6 en 8.

Goed geregeld corona proof goede uitleg wij hebben genoten !

emiel

Goede duidelijke instructie Vriendelijk personeel. Leuke klim routes voor beginner en gevorderde.

klant

Goede instructies. Mooi klimbos. Horeca gedeelte zou meer structuur kunnen krijgen.

Goede organisatie, mooie routes en nooit te druk.

Goede uitleg v.w.b. de veiligheids instructies en er is altijd een medewerker in de buurt voor vragen! Het is een prachtig bos voor de klim activiteiten!

Hallo, ik heb een week geleden bij jullie geklommen met mijn vriendin, wij vonden dat het een hele leuke middag klimmen is geweest, wat ons wel opviel is dat de uitleg zowel aan volwassenen als... Hallo, ik heb een week geleden bij jullie geklommen met mijn vriendin, wij vonden dat het een hele leuke middag klimmen is geweest, wat ons wel opviel is dat de uitleg zowel aan volwassenen als kleine kinderen te gelijk wordt gegeven waardoor je als volwassenen soms wat langer moet wachten verder niet heel erg maar wel een beetje vervelend ondanks dit minieme voorval hele goede service van het personeel en meer dan genoeg spannende parkours wij komen zeker nog een keer terug om de rest te doen

Vakantiegangers

Heel fijn klimbos met aardig personeel! Ze staan overal klaar om je te helpen! We komen zeker nog eens terug!