Im heb een klein puntje van kritiek. Namelijk dat op onze dag de instructeurs nauwelijks toezicht hebben gehouden na het moment van instructie. Voor de rest top speel/klimplek.

H

In 1 woord geweldig! Alleen was de zwarte baan onder begeleiding van een volwassene maar wel op t randje van de reikhoogte niet te doen! Mijn dochter hing in een net en kon simpelweg niet bij de... In 1 woord geweldig! Alleen was de zwarte baan onder begeleiding van een volwassene maar wel op t randje van de reikhoogte niet te doen! Mijn dochter hing in een net en kon simpelweg niet bij de volgende. Dat was erg jammer. De rest echt top!

Judith

Kinderfeestje gehad voor onze 7-jarige. Geweldige hulp, uitleg op niveau en vooral het motiveren van de kids om net dat stapje verder te gaan!! Omgeving heel mooi en restaurant mooi, verzorgd en... Kinderfeestje gehad voor onze 7-jarige. Geweldige hulp, uitleg op niveau en vooral het motiveren van de kids om net dat stapje verder te gaan!! Omgeving heel mooi en restaurant mooi, verzorgd en lekker gegeten! Top ervaring!!

Leuk en gevarieerd klimbos met veel uitdagingen

Leuk klimbos en alles prima geregeld. Persoonlijk had ik liever ook een helm op gehad, ik ben een aantal keren goed geraakt door de staalkabel.

Leuk klimbos met genoeg uitdaging. Zijn met twee jongens gaan klimmen van 7 en 10 jaar, ze hebben veel parcours kunnen doen! De instructie aan het begin was goed. Bij de vrije val stonden... Leuk klimbos met genoeg uitdaging. Zijn met twee jongens gaan klimmen van 7 en 10 jaar, ze hebben veel parcours kunnen doen! De instructie aan het begin was goed. Bij de vrije val stonden collega’s meer onderling te kletsen dan dat er actief uitleg werd gegeven. Zal een momentopname zijn geweest. Verder was een ieder wel behulpzaam.

Esther

Leuk klimbos! De uitdagende routes zijn aangelegd in een mooi stuk bos, en bieden voor alle leeftijden een paar uur plezier. De instructie aan het begin was helder en niet te lang, daarna mochten... Leuk klimbos! De uitdagende routes zijn aangelegd in een mooi stuk bos, en bieden voor alle leeftijden een paar uur plezier. De instructie aan het begin was helder en niet te lang, daarna mochten we op eigen gelegenheid de routes verkennen. De drukte was goed verspreid, we hebben een keer besloten om een andere route eerst te doen omdat er een rij stond, maar dit was niet hinderlijk. Na 2.5 uur klimmen begon het te onweren. Het personneel zorgde dat iedereen zo snel en veilig mogelijk de route afmaakte, zonder paniek te zaaien, en liet alle deelnemers schuilen onder een afdak of (ivm corona) in de eigen auto. Dit was voor ons het moment om de gordels in te leveren en naar huis te gaan, we hadden alle routes gehad. Kortom: uitdagende routes, goed personeel, en veiligheid werd altijd gewaarborgd.

HOUTKAMP

Leuk klimbos! Voor iedere wat wils en goede organisatie.

klant

Leuk klimbos, gevarieerd. Goede afwisseling in de routes met voldoende uitdaging.

Martin

Leuk klimbos, onze kinderen (10 en 13) konden allebei leuk aan de slag met de uitdagingen die ze zelf wilden. Prettig personeel en met de huidige maatregelen wordt ook prima rekening gehouden. Niet... Leuk klimbos, onze kinderen (10 en 13) konden allebei leuk aan de slag met de uitdagingen die ze zelf wilden. Prettig personeel en met de huidige maatregelen wordt ook prima rekening gehouden. Niet klimmers kunnen lekker boekje lezen, wachten, kijken daar zijn ook prima faciliteiten voor.