Ester

Leuke dag gehad waarbij we lekker uitgedaagd zijn.

heer

Leuke gevarieerde klimroutes. Vriendelijk personeel en fantastisch dat je de veiligheidshaak altijd kan meeschuiven en nooit hoeft om te klikken tijdens het parcours. Top!

positief

Leuke middag gehad, lekker in de buitenlucht. We dachten het met een anderhalf uur wel te redden, maar het klimmen smaakte naar meer. Uiteindelijk bijna vijf uur in de touwen geweest. Nu wel flinke... Leuke middag gehad, lekker in de buitenlucht. We dachten het met een anderhalf uur wel te redden, maar het klimmen smaakte naar meer. Uiteindelijk bijna vijf uur in de touwen geweest. Nu wel flinke spierpijn ;)

Miran

Leuke uitdagende routes. Net en goed onderhouden klimtoestellen. Vriendelijke behulpzame begeleiding.

Angela

Met 8 kinderen van ongeveer 8jaar oud een partijtje gehad in het klimbos. Na een leuke heldere uitleg hebben de kinderen 3 uur lang vee plezier gehad. Goede uitleg, veilig systeem en vee toezicht.

Edwin

Met een leuke groep studenten goed ontvangen, en hartstikke goed geregeld en super meedenkend!

J&M

Mijn zoon en zijn vriendje hebben een heerlijke middag gehad! Na een duidelijke persoonlijke instructie gingen ze samen vol vertrouwen klimmen. Ik kon heerlijk in de schaduw aan de picknicktafel... Mijn zoon en zijn vriendje hebben een heerlijke middag gehad! Na een duidelijke persoonlijke instructie gingen ze samen vol vertrouwen klimmen. Ik kon heerlijk in de schaduw aan de picknicktafel genieten van hun enthousiasme. Om mij heen heerste een ontspannen sfeer met genoeg medewerkers om tussendoor een vraag te beantwoorden of om iemand op een andere manier te helpen. Fantastisch ?