Mooi klimbos, duidelijke uitleg, veilig en genoeg aanbod. Hier komen we nog eens terug!

M

Mooi proper aangenaam veilig alles. Alles wat je wenst voor een uitje Ook lekker eten Voor herhaling vatbaar

Bianca

Mooi systeem om veilig te klimmen met uitdagend parcours en veel verschillende routes. We hebben 3,5 uur ons prima vermaakt. Heel efficiënt geregeld en gastvrij. De medewerkers waren allemaal heel... Mooi systeem om veilig te klimmen met uitdagend parcours en veel verschillende routes. We hebben 3,5 uur ons prima vermaakt. Heel efficiënt geregeld en gastvrij. De medewerkers waren allemaal heel behulpzaam.

Na een goede uitleg met de kinderen wezen klimmen. Wat ons opviel was de oplettendheid van de mensen die er aan het werk waren. Hele fijne ervaring erg leuke middag geweest

Ondanks de regen was het erg leuk om hier te klimmen, alles voelde veilig en een mooie omgeving. De parcours zijn zeker pittig genoeg voor volwassenen.

Ons kinderfeestje voor 6 jongens van 6 jaar was iets te zwaar. De mannetjes zijn slim en fysiek bovengemiddeld, maar het parcours was te zwaar voor de helft. De leeftijd van 7 is beter. Reikwijdte... Ons kinderfeestje voor 6 jongens van 6 jaar was iets te zwaar. De mannetjes zijn slim en fysiek bovengemiddeld, maar het parcours was te zwaar voor de helft. De leeftijd van 7 is beter. Reikwijdte van 1,3 meter was niet correct. Grootte van 1.3 meter is beter passend.

Onze 4 kids, in leeftijd variërend van 9 tot 18, vonden het fantastisch!

Johan

Prettig klimbos: niet te moeilijk en niet te makkelijk. Relaxte uitleg en begeleiding. Prima service: geld terug gekregen voor deelnemer die onmogelijk omhoog kon.

Mevr.

Prima begeleiding. Instructies helder. Ook met afstand houden. Er wordt helaas niet op toegezien, waardoor er regelmatig meerdere klimmers op het platform staan, terwijl dit niet is toegestaan. Ook... Prima begeleiding. Instructies helder. Ook met afstand houden. Er wordt helaas niet op toegezien, waardoor er regelmatig meerdere klimmers op het platform staan, terwijl dit niet is toegestaan. Ook pech dat alle toiletten verstopt waren.